loading...
علم و دانش
نویسنده وبلاگ بازدید : 26 سه شنبه 09 مهر 1398 نظرات (2)

 

«شنوایی» یکی از حواس است که نقش اساسی در روابط بین موجودات زنده و محیط دارد. قدرت شنوایی برای بسیاری از اعمال حیوانات زمینی مانند دفاع، تغذیه و... ضروری است. در انسان نیز جایگاه این قابلیت مهم‌تر خواهدبود، زیرا با توسعه زبان گفتار، اساس روابط اجتماعی و ارتباطی محسوب می‌شود.

هفته نامه سلامت - دکتر مهدی بخشایی: «شنوایی» یکی از حواس است که نقش اساسی در روابط بین موجودات زنده و محیط دارد. قدرت شنوایی برای بسیاری از اعمال حیوانات زمینی مانند دفاع، تغذیه و... ضروری است. در انسان نیز جایگاه این قابلیت مهم‌تر خواهدبود، زیرا با توسعه زبان گفتار، اساس روابط اجتماعی و ارتباطی محسوب می‌شود.

بیش از ۵ درصد جمعیت جهان، از ضعف قدرت شنوایی ناتوان کننده رنج می‌برند. بیشتر آن‌ها در کشور‌های با سطح درآمد پایین یا متوسط زندگی می‌کنند. حدود یک سوم سالمندان بالای ۶۵ سال گرفتار این مشکلات هستند که بیشتر ساکنان آسیای جنوب شرقی، آسیای میانه و کشور‌های جنوب صحرای آفریقا را در بر می‌گیرد.

اما پیش از پرداختن به موضوع «ناشنوایی» بهتر است کمی با مفهوم «صدا» آشنا شویم. یک موج صدا با ارتعاش مولکول‌ها در اطراف موقعیت تعادل خود ایجاد می‌شود و به علت ارتعاش در محیط منتشر می‌شود. این ارتعاش معمولا در هوا انجام می‌گیرد، اما در محیط مایع یا جامد نیز امکان پذیر است. ارتعاشات توسط گوش دریافت می‌شود و پرده گوش که نقطه شروع تحریک و درک اطلاعات صوتی است، تحریک می‌کند.

ناشنوایی و ضعف شنیداری؛ معضل میلیون ها نفر در جهان

۳ ویژگی فرکانس، شدت و مدت در این رابطه با قدرت شنوایی مطرح است. فرکانس به تعداد ارتعاشات در ثانیه گفته می‌شود که هرچه این تعداد کمتر باشد، صدا بم‌تر و هرچه بیشتر باشد، صدا زیرتر است. فرکانس برمبنای هرتز اندازه گیری می‌شود. شدت صدا نیز به دامنه صدا بستگی دارد که هرچه بیشتر باشد، صدا بلندتر خواهدبود. این ویژگی صوت براساس دسی بل تعیین می‌شود. مدت صدا بازه زمانی است که طی آن محیط لرزش دارد و برحسب ثانیه اندازه گیری میش ود.

قدرت شنوایی انسان

گوش انسان قادر به شنیدن صدا‌هایی بین ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز است. در مقایسه با این قدرت شنیداری باید به صدا‌هایی پایین‌تر از فرکانس ۲۰ هرتز اشاره کرد که ما نمی‌توانیم آن‌ها را بشنویم، اما بعضی حیوانات مانند فیل این قدرت درک را دارند. آن‌ها همچنین می‌توانند پایین‌ترین ارتعاشات زمین را نیز احساس کنند. از طرفی، باید به فراصوت‌ها با فرکانس بالاتر از ۲۰ هزار هرتز اشاره کرد. سگ و گربه قادر به شنیدن صدا‌هایی تا ۴۰ هزار هرتز و خفاش و دلفین تا ۱۶۰ هزار هرتز هستند.

صفر تا ۱۲۰ دسی بل شدت صوتی است که گوش انسان می‌تواند دریافت کند، اما شدت صوت ۱۲۰ دسی بل سطح بسیار بالایی است و می‌تواند به ساختار گوش داخلی آسیب‌های جبران ناپذیری وارد کند. شنوایی درواقع نتیجه عملکرد گوش و مغز است.

گرچه تصور شنیدن صدا‌ها بدون گوش محال به نظر می‌رسد، اما ارتباط نداشتن با مغز نیز گوش را به میکروفونی با سیم قطع، تبدیل خواهدکرد. گیرنده‌های شنوایی محرک‌ها را دریافت می‌کنند و از طریق اعصاب مخصوصی به مغز می‌فرستند. این پیام‌ها در مغز تجزیه و رمزگشایی می‌شود تا در قشر مغزی به ادراک برسد.

ناشنوایی و ضعف شنیداری

اگر فرد قادر نباشد مانند فرد سالم صدا‌ها را در آستانه ۲۵ دسی بل بشنود، دچار ضعف شنیداری است. کاهش شنوایی ممکن است خفیف، متوسط، شدید یا خیلی شدید باشد که در یک یا هر دو گوش ایجاد می‌شود و مشکلاتی برای مکالمه و درک صدا‌ها ایجاد خواهدکرد. افراد مبتلا به اختلال شنوایی دچار ضایعات شنوایی متوسط تا شدید هستند.

استفاده از وسایل کمک شنیداری مانند سمعک یا کاشت حلزون می‌تواند در تقویت شنوایی و برقراری ارتباط با دیگران موثر باشد. البته افراد ناشنوا معمولا از ضعف شدید شنوایی رنج می‌برند و تقریبا هیچ صدایی را نمی‌شنوند و از زبان اشاره برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند.

ناشنوایی ممکن است به دلیل درگیر شدن گوش خارجی (معمولا استفاده از گوش پاک کن) یا آسیب به گوشی میانی (اوتیت، ضایعات استخوانی و...) ایجاد شده باشد. گاهی نیز ناشنوایی ناشی از عدم عملکرد گوش داخلی است که ناشنوایی «ادراکی» یا «عصبی- حسی» گفته می‌شود. معمولا آسیب سلول‌ها یا عصب شنوایی علت این بیماری است. در بعضی موارد نادر نیز ناشنوایی به مرکز شنوایی در مغز مربوط می‌شود.

علل زمینه ساز ضعف شنیداری

به طور کلی این مشکل به دو گروه علل مادرزادی و اکتسابی تقسیم می‌شود؛ علل مادرزادی: این عوامل منجر به ضعف شنیداری از زمان تولد یا کمی پس از زایمان می‌شوند که می‌تواند ناشی از وراثت یا بعضی عوارض دوران بارداری یا زایمان باشد. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• سرخچه، سفیلیس یا برخی عفونت‌های مادر در دوران بارداری
• وزن پایین در زمان تولد
• آسفیکسی (کمبود اکسیژن) در زمان تولد
• مصرف نامناسب دارو‌هایی مانند آمینوگلیکوزید‌ها (رده‌ای از آنتی بیوتیک‌ها مانند جنتامایسین، توبرامایسین) ضدمالاریا و دیورتیک در دوران بارداری
• زردی شدید در دوره نوزادی
• بیماری‌های عفونی مانند مننژیت، اریون و سرخک
• عفونت‌های مزمن گوش
• وجود مایع در گوش (اوتیت در حد متوسط)
• مصرف بعضی دارو‌ها مانند انواع تجویز شده در درمان عفونت‌های نوزادی، مالاریا، سل مقاوم و سرطان
• ضربه مغزی یا جراحت‌های گوش
• حضور در محیط با صدا‌های خیلی شدید مانند کارخانجات فلزات سنگین و... و استفاده مداوم از گوشی با صدای بلند
• افزایش سن (تحلیل سلول‌های شنوایی)
• اوتیت مزمن در کودکان یکی از شایع‌ترین علل ضعیف قدرت شنوایی است.

ناشنوایی و ضعف شنیداری؛ معضل میلیون ها نفر در جهان

تاثیر کاهش شنوایی بر زندگی فرد

تاثیر آموزش و یادگیری

یکی از مهم‌ترین پیامد‌های ضعف شنوایی مربوط به توانایی برقراری ارتباط با دیگران است. توجه نکردن به این مساله و رعایت نکردن اقدامات مناسب باعث می‌شود این کودکان در یادگیری زبان تاخیر داشته باشد.

ضعف شنیداری و درمان نشدن بیماری‌های گوش مانند اوتیت تاثیرات منفی جبران ناپذیری بر روند تحصیلی کودکان می‌گذارد چنین کودکانی معمولا نیاز به توجه و امکانات بیشتری در مدرسه دارند، اما مسلما همیشه در دسترس نخواهدبود.

تاثیر اجتماعی و عاطفی

ناتوانی در برقراری ارتباط با دیگران می‌تواند پیامد‌های انکارناپذیری بر زندگی روزمره داشته باشد و زمینه ساز احساس تنهایی، انزوا و سرخوردگی، به خصوص در سالمندان کم شنوا می‌شود.

تاثیر اقتصادی

برآورد سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد اختلالات شنوایی سالانه هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد دلار به جوامع تحمیل می‌کند که هزینه‌های بخش درمان (به جز وسایل کمک شنیداری)، آموزش، کاهش نیروی مولد و هزینه‌های اجتماعی را دربر می‌گیرد. در بعضی کشور‌های در حال توسعه، کودکان مبتلا به ضعف شنیداری و ناشنوایی آموزش‌های مناسبی نمی‌بینند.

بزرگسالان کم شنوا معمولا بیکارند و در صورت اشتغال نیز معمولا شغل و درآمدی کمتر از بقیه دارند. این درحالی است که بهبود دسترسی به آموزش، توانبخشی حرفه‌ای و افزایش سطح آگاهی، به ویژه میان کارفرمایان نسبت به بزرگسالان مبتلا به اختلالات شنوایی، موجب کاهش نرخ بیکاری در جامعه خواهدشد.

پیشگیری

به طور کلی، به نظر می‌رسد نیمی از موارد اختلالات شنوایی در صورت انجام اقدامات سلامت عمومی قابل پیشگیری باشد و ۶۰ درصد موارد تا سن ۱۵ سالگی ناشی از علل اجتناب پذیر است. این رقم در کشور‌های فقیر یا درآمد متوسط بسیار بیشتر (۷۵ درصد) از کشور‌های ثروتمند (۴۹ درصد) گزارش می‌شود. از جمله علل قابل پیشگیری عبارتند از:

• بعضی از عفونت‌ها ماند اریون، سرخک، سرخجه، مننژیت، عفونت‌های ناشی از سیتومگالوویروس و اوتیت مزمن (۳۱ درصد)
• عوارض زایمان مانند کمبود اکسیژن، وزن پایین، تولد زودهنگام و زردی (۱۷ درصد)
• مصرف بعضی از دارو‌ها در خانم‌های باردار و نوزادان (۴ درصد)
• دیگر عوامل (۸ درصد)

راهکار‌هایی برای پیشگیری آسان

• واکسیناسیون کودکان در برابر بیماری‌های اریون، مننژیت، سرخک و سرخجه
• واکسیناسیون نوجوانان و خانم‌های در سن باروری نسبت به سرخجه پیش از بارداری
• پیشگیری از عفونت‌های سیتومگالوویروس در خانم‌های باردار از طریق بهداشت درست، تشخیص و درمان سفیلیس و دیگر عفونت‌ها در آن‌ها
• بهبود مراقبت‌های پیش و زمان تولد و اقدامات لازم برای زایمان‌های بی خطر
• انجام مراقبت‌های لازم سلامت گوش
• تشخیص به موقع اوتیت در کودکان و اقدام دارویی یا جراحی مورد نیاز
• آموزش در زمینه مصرف نکردن برخی دارو‌های خطرناک بدون تجویز پزشک و توجه به دوز مناسب
• لزوم مراقبت‌های خاص برای کودکان با احتمال خطر بالا (زمینه فامیلی، وزن پایین زمان تولد، ابتلا به زردی و...) برای کنترل شنوایی، تشخیص سریع و درمان احتمالی
• کاهش آسیب‌های ناشی از صدا‌های بلند و آسیب زا به کمک تمهیداتی مانند استفاده از محافظ گوش و...

ناشنوایی و ضعف شنیداری؛ معضل میلیون ها نفر در جهان

تشخیص و درمان

تشخیص و مداخله زودهنگام یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کاهش تاثیر اختلالات شنوایی بر رشد و موفقیت تحصیلی کودک است که در کودکان و نوزادان می‌تواند منجر به بهبود گفتار و آموزش شود. تشخیص در دوران پیش دبستان و دبستان، کنترل بیماری‌های مربوط به گوش و ناشنوایی برای جبران و درمان زودهنگام این اختلالات ضروری است. درواقع، کم شنوایی در بچه‌ها معمولا ناشی از علل قابل اصلاح مانند تجمع مایع یا عفونت در گوش میانی است که با درمان‌های دارویی یا جراحی‌های ساده به خوبی درمان می‌شود.

توجه خانواده به حفظ سلامت و مراقبت گوش فرزندان از زمان تولد تاثیر قابل توجهی در پیشگیری و بروز مشکلات برگشت ناپذیر خواهدداشت. استفاده از وسایل کمک شنیداری و دیگر اقدامات درمانی نیز کاشت حلزون می‌تواند در بهبود وضعیت افراد مبتلا به ضعف شنیداری موثر باشد.

توصیه می‌شود این افراد از خدمات مراکز گفتاردرمانی نیز بهره‌مند شوند. این در حالیاست که تولید پروتز‌های شنوایی به کمتر از ۱۰ درصد مجموعه نیاز کل کشور‌ها و ۳ درصد نیاز کشور‌های در حالت توسعه را تامین می‌کند.

کاهش شنوایی در سنین بالا اغلب به علت ضعف عصب شنوایی است که به آن «پیرگوشی» گفته می‌شود. گرچه این مشکل به خوبی با سمعک قابل اصلاح است، اما استفاده از آن برخلاف عینک، برای مردم چندان پذیرفته شده نیست. حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد سالمندان درجاتی از کم شنوایی حسی- عصبی دارند که می‌تواند به کمک سمعک کیفیت زندگی را ارتقا ببخشند، اما معمولا نسبت به آن موضع می‌گیرند.

نویسنده وبلاگ بازدید : 26 چهارشنبه 30 مرداد 1398 نظرات (0)
نویسنده وبلاگ بازدید : 60 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (0)

رابرت نلسون مردی که ۵۰ سال منجمد نگهداری شده  منجمد کردن انسان ها برای بازیابی و زندگی در آینده چالش علمی بزرگی است که این روزها باز هم سر و صدا به پا کرده است. رابرت نلسون ۸۰ ساله در مصاحبه با روزنامه دیلی میل نشان می‌دهد که توانسته در سال ۱۹۶۷ میلادی یعنی پنجاه سال […]

نوشته رابرت نلسون مردی که ۵۰ سال منجمد نگهداری شده اولین بار در مجله سرگرمی. پدیدار شد.


لینک منبع و پست :رابرت نلسون مردی که ۵۰ سال منجمد نگهداری شده
http://s1g.ir/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%aa-%d9%86%d9%84%d8%b3%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%87-50-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%85%d9%86%d8%ac%d9%85%d8%af-%d9%86%da%af%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 57 سه شنبه 19 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود تحقیق سرعتهای CD-ROM در ۴ ص با فرمت WORD  …

مقاله در مورد سرعتهای CD-ROM | دانلود مقاله پروژه فایل رایگان
free.downloadproje.ir/مقاله-در-مورد-سرعتهای-cd-rom/‎Cached17 ا کتبر ۲۰۱۶ … لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه:۲ فهرست مطالب سرعتهای CD-ROM لوح فشرده سی …
تحقیق سرعتهای CD-ROM – دیتابیسیک
databasic.ir/?p=12827‎Cached4 ژانويه ۲۰۱۷ … تحقیق سرعتهای CD-ROM. تحقیق سرعتهای CD-ROM. دانلود تحقیق سرعتهای CD-
ROM در ۴ ص با فرمت WORD …
تحقیق سرعتهای CD-ROM | فروشگاه فایل
file.cellfull.ir/?p=17424‎Cached2 ژانويه ۲۰۱۷ … تحقیق سرعتهای CD-ROM. تحقیق سرعتهای CD-ROM. دانلود تحقیق سرعتهای CD-
ROM در ۴ ص با فرمت WORD …
تحقیق سرعتهای CD-ROM – فروشگاه کتاب
booksells.ir/?p=30379‎Cached3 ژانويه ۲۰۱۷ … تحقیق سرعتهای CD-ROM. تحقیق سرعتهای CD-ROM. دانلود تحقیق سرعتهای CD-
ROM در ۴ ص با فرمت WORD …
تحقیق سرعتهای CD-ROM – کیان تک – همکار سایت بزرگ دیدپا
kiantak.ir/?p=9887‎Cached10 ژانويه ۲۰۱۷ … تحقیق سرعتهای CD-ROM. تحقیق سرعتهای CD-ROM. دانلود تحقیق سرعتهای CD-
ROM در ۴ ص با فرمت WORD …
تحقیق سرعتهای cd-rom | پست – بهتینا
behtina.gdn/post/65442‎Cachedمنبع: http://file4you.blogsky.com/1395/11/14/post-29035/; مطالب مشابه: تحقیق
سرعتهای cd-rom; کلمات کلیدی: سرعتهای ,تحقیق ,تحقیق سرعتهای; در صورتیکه
این …
دانلود تحقیق درمورد سرعتهای CD – WebPi.IR | هاست نامحدود رایگان
file.webpi.ir/1395/09/04/دانلود-تحقیق-درمورد-سرعتهای-cd/‎Cached24 نوامبر ۲۰۱۶ … لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: ۲ سرعتهای CD-ROM درایوهای اولیه برای CD-ROM با …
سی دی رام (CD-Rom) چیست ؟ – پرتو آی تی
www.partoit.ir/what-is-cd-rom.html‎Cached
Similarدر این مقاله با یکی از قطعات اصلی سخت افزاری رایانه به نام سی دی رام آشنا خواهید شد
. … CD-ROM مخفف انگلیسی کلمات دیسک فشرده – حافظه فقط خواندنی است دستگاه
… در روش CLV سرعت داده ها همیشه ثابت است چه سی دی رام از شیار درونی بخواند چه از …
تحقیق سرعتهای cd-rom – همراه فید
hamrahfeed.xyz/post/65442‎Cachedمنبع: http://file4you.blogsky.com/1395/11/14/post-29035/; مطالب مشابه: تحقیق
سرعتهای cd-rom; کلمات کلیدی: سرعتهای ,تحقیق ,تحقیق سرعتهای; در صورتیکه
این …
تحقیق سرعتهای CD-ROM | پایگاه فایل براساس حروف الفبا
filexyz.ir/?p=1854‎Cachedدانلود مقاله ترانزیستور دانلود مقاله ترانزیستورنوع فایل : Word تعداد صفحات :
۲۸فهرست و پیشگفتار ترانزیستور را معمولاً به عنوان یکی از قطعات الکترونیک …

تحقیق سرعتهای CD-ROM در سایت به روز فایل


لینک منبع و پست :تحقیق سرعتهای CD-ROM
http://berooz.flie.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-cd-rom/
نویسنده وبلاگ بازدید : 81 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

سامسونگ امروز نتایج نهایی تحقیقات خود برای مشکل باتری گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد، مشکلی که باعث دوبار فراخوانی این فبلت قدرتمند شده بود. این غول تکنولوژی کره‌ای برای رسیدن به یک نتیجه نهایی، علاوه‌بر انجام آزمایش کامل بر روی باتری این دستگاه، از سه صنعت مستقل نیز درخواست رسیدگی به این مشکل را کرده بود.

سامسونگ می‌گوید که در چند ماه گذشته تمامی جنبه‌های گلکسی نوت ۷، شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار، فرآیندهای مونتاژ و غیره را مورد بررسی قرار داده است. حدود ۷۰۰ مهندس این شرکت برای رسیدگی به مشکل افزایش دمای باتری و مشکلات حرارتی آن، نزدیک به ۲۰۰,۰۰۰ گلکسی نوت ۷ و ۳۰,۰۰۰ باتری را آزمایش کرده‌اند.

براساس گفته‌های سامسونگ، مشکل ایجاد شده برای باتری تنها مربوط به این قطعه بوده و بخش‌های دیگر شامل طراحی، سخت‌افزار و نرم‌افزار در آن دخالتی نداشته‌‎اند. باتری گلکسی نوت ۷ توسط شرکت سامسونگ SDI به‌عنوان سازنده A و شرکت هنگ کنگی Amperex Technology به‌عنوان سازنده B در اسلایدهای زیر تولید گشته بود. به‌نظر می‌رسد که مشکل ایجاد شده مربوط به هر دو باتری تولیدی می‌شود.

ما قصد نداریم که خیلی وارد بحث‌های فنی مربوط به مشکل باتری شویم و تنها به این نکته بسنده می‌کنیم که علت افزایش دمای باتری و آتش‌ گرفتن آن مربوط به طراحی و مراحل تولید این قطعه است. باتری تولید شده توسط سامسونگ SDI به‌علت اتصال کوتاه براساس تغییر شکل گوشه بالایی و جداره داخلی نازک، دچار مشکل شده و علت آتش گرفتن باتری تولیدی توسط شرکت هنگ کنگی نیز عدم وجود نوار عایق و همچنین جداره داخلی نازک است.

سامسونگ دوباره تایید کرده که تا این تاریخ حدود ۹۶ درصد از ۳ میلیون گلکسی نوت ۷ فروخته شده در سراسر جهان فراخوانی شده‌اند.

این شرکت برای افزایش ایمنی در محصولات آینده خود، اقدامات مناسبی شامل “اقدامات ایمنی چند لایه” و “بررسی ایمنی ۸ نقطه‌ای باتری” را درنظر گرفته است. سامسونگ اعلام کرده که قصد تشکیل گروهی از مشاوران خارجی، افراد دانشگاهی و کارشناسان پژوهشی برای حفظ امنیت باتری‌های خود و افزایش نوآوری در آن‌ها را دارد. امیدواریم گوشی‌های هوشمند تولیدی در آینده توسط تمامی شرکت‌ها، برای کاربران هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نکنند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

عروسی میلیارد دلاری ماه در خیابان های تهران …سال پیش در گرما گرم روزهای داغ تیرماه و در تب و تاب جنگ اعراب و اسرائیل، بنا به اخبار علم فیزیک ، مقالات علم فیزیک ، فیزیک مدرن ، …اخبار فیزیک ، مقالات فیزیک ، مطالب فیزیک ، علم فیزیک ، فیزیک نور ، اپتیک ، فیزیک اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز بدو علماو توجهش را به بهینه سازی و مدرنیزه کردن تفنگ موسین ناگانتکالیر نوع خشاب دار با عروسی میلیارد دلاری «ماه» در خیابان های تهران تصاویر آکا عبور از آتش با اسب در اسپانیا تصاویر بازگشت کتاب به کتابخانه مرکزی سانفرانسیسکو بعد از اخبار علم فیزیک ، مقالات علم فیزیک ، فیزیک مدرن ، علم فیزیک ، صوت اخبار فیزیک ، مقالات فیزیک ، مطالب فیزیک ، علم فیزیک ، فیزیک نور ، اپتیک ، فیزیک الکتریسیته اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار بدو علم او توجهش را به بهینه سازی و مدرنیزه کردن تفنگ موسین ناگانتکالیر نوع خشاب دار با شلیک تک

مطلب سامسونگ نتایج نهایی تحقیقات مربوط به انفجار گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :سامسونگ نتایج نهایی تحقیقات مربوط به انفجار گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد
http://mofidestan.ir/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%88%d8%b7-%d8%a8%d9%87-%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 54 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

آموزش هیپنوتیزم به صورت مرحله مرحله از رهاسازی ذهن شروع شده، سپس به آرامسازی بدن می‌رسد و سپس فرد وارد خلسه شده و آماده تلقین‌پذیری می‌گردد.

هیپنوتیزم از دور شاید خیلی اسرارآمیز
به نظر بیاید اما در واقع امروزه هیپنوتیزم مدرن برای درمان مشکلات رفتاری مانند
عدم اعتماد به نفس، اضطراب، عادت‌های ناپسند، ترس و انواع فوبی به کار می‌رود.
همچنین از هیپنوتیزم برای تقویت حافظه، کاهش وزن و ترک سیگار نیز استفاده می‌کنند.
در ادامه با هیپنوتیزم قدری آشنا شده و سپس مراحل آموزش هیپنوتیزم به روشی ساده را
شرح می‌دهیم.

هیپنوتیزم چیست؟

هیپنوتیزم یا خوابگری شاخه‌ای از علم روانشناسی
است که در آن به وسیله تلقین، شخص در حالت خاصی از هوشیاری قرار می‌گیرد. حالتی طبیعی
از ذهن که طی آن، ذهن روی موضوع خاصی متمرکز می‌گردد، آگاهی محیطی کاهش می‌یابد، تغییرات
مفیدی در امواج مغزی ایجاد می‌شود و تلقین پذیری در مورد موضوعات مورد توافق فرد افزایش
می‌یابد.

هیپنوتیزم، یک حالت طبیعی ست که تقریبا
همه، آن را تجربه نموده‌اند. وقتی غرق مطالعه یک کتاب، گوش کردن به موسیقی دلخواه،
تماشای یک فیلم یا هر فعالیت مورد علاقه دیگری می‌شوید و ارتباط تان با محیط اطراف
کاهش می‌یابد، در حالت هیپنوتیزم طبیعی قرار گرفته‌اید. در چنین حالتی ممکن است کسی
شما را صدا بزند اما حتی متوجه او نشوید و صدایش را نشنوید. کسانی که توانایی هیپنوتیزم
پذیری مناسبی دارند، هر وقت به شدت روی موضوعی متمرکز می‌شوند (آن چنان که جذب موضوع
گردند)، به طور خودکار به حالت هیپنوتیزم طبیعی فرو می‌روند.

علت اصلی اثربخشی هیپنوتیزم، آن است که
وقتی شخص در حالت هیپنوتیزم قرار می‌گیرد، ذهنش آمادگی بیشتری برای پذیرش پیشنهادات
و تلقینات درمان‌گر دارد. در حالت هیپنوتیزم، تلقینات مثبت و درمانی به لایه‌های عمیق
ذهن (جایی که یادگیری واقعی اتفاق می‌افتد) نفوذ می‌کنند.

  • پژوهش‌ها نشان داده که نمی‌توان سوژه تحت
    هیپنوتیزم را وادار به انجام رفتاری برخلاف ارزش‌های اخلاقی او نمود. بنابراین هیپنوتیزم
    نمی‌تواند ابزاری برای اعتراف گرفتن یا سواستفاده باشد.
هیپنوتیزم چیست، آموزش هیپنوتیزم، هیپنوتیزم، خوابگری

آموزش هیپنوتیزم و خودهیپنوتیزم

هیپنوتیزم به دو صورت خودهیپنوتیزم و دگرهیپنوتیزم
قابل اجرا است. خودهیپنوتیزم یعنی آن که شما خودتان را هیپنوتیزم کنید، این کار فقط
با تمرکز و تفکر خود فرد صورت می‌پذیرد. 
بعضی افراد چنان در نگرانی ها وتنش ها غرق
شده‌اند که به راحتی قادر به هیپنوتیزم نیستند. برای اینکه هیپنوتیزم شوید باید بتوانید
خودرا آرام سازید، مغز خود را از افکار رها کنید و به هیچ چیز فکر نکنید، درست مانند
کاری که در مراقبه انجام می‌دهید.

آموزش هیپنوتیزم به صورت گام به گام

مراحل زیر آموزش هیپنوتیزم و خودهیپنوتیزم به طور ساده است ونیاز به تمرین زیادی ندارد. توصیه می‌کنیم که این کار را اول روی خود و بعد روی دیگران انجام دهید.

  1. به‌صورت راست و ۹۰ درجه روی یک صندلی راحتی
    بنشینید، چشمان خود را ببندید و دستانتان را در طرفین یا روی پاهایتان قرار دهید، تکان
    نخورید و فقط یک دقیقه آرام آنجا بنشینید.
  2. ذهنتان را از همه نا آرامی‌ها و مشغله‌ها پاک کنند (کافیست که یک
    گنجه فلزی بزرگ را در ذهن خود تجسم کنید، بعد
    آن را باز کنید و تمام افکارتان را، تک، تک در آن قرار دهید؛ اقساط، ناکامی‌ها، دغدغه‌ها،
    کارها و هر چیزی که ممکن است فکرتان را به خود مشغول کند. سپس در گنجه را ببندید، آن
    را قفل کنید و آن را از ذهنتان بیرون نمایید.
  3. حالا برای مدتی آرام و بدون فکر بنشینید. قبل از اینکه به مرحله بعد بروید، به خود تلقین کنید که، به هر قسمت از
    بدنتان توجه خواهید کرد و آرام و راحت‌تر می‌شود. باید این را حتما به خود تلقین کنید.
  4. آرامسازی را از سرتان شروع کنید. تجسم کنید که تک،
    تک اجزای سرتان آرام می‌شوند. ابتدا چشم‌ها، سپس گوش‌ها، دهان وبقیه اجزا. خوب روی هر جز وقت بگذارید تا مطمئن شوید
    آن قسمت کاملا آرام شده است.
  5. حال گردنتان را رها و آرام سازید و مشابه همان کارها
    را با گردنتان انجام دهید.
  6. سپس به سینه وشکم خود بپردازید وبا قلب خود شروع
    کنید، نفس عمیق بکشید و آن را آرام کنید. سپس سینه و شکم خود را آرام، راحت وسبک نمایید.
  7. حال دستانتان را آرام نمایید وشل شدن آنها
    را احساس کنید. تک اعضای دستتان، حتی انگشتانتان را آرام کنید.
  8. حال تمام اعضای کشاله ران را آرام وسبک نمایید.
  9. اکنون این کار را با بقیه اجزای پای خود انجام دهید؛ از ران‌ها گرفته تا تک،
    تک انگشتان پا.
آموزش هیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، عکس هیپنوتیزم دیگران

حالا شما باید کاملا آرام، شل، منبسط و
رها باشید. قسمت اصلی آموزش هیپنوتیزم از مرحله‌ای است که وارد خلسه می‌شوید و
خواهید دید که این تکنیک واقعا جواب می‌دهد.

  1. به خود تلقین کنید که، دست راستتان سبک
    و سبک‌تر می‌شود. به تلقین کردن ادامه دهید و سبک شدن آن را احساس کنید. به خود تلقین
    کنید که دستتان آنقدردارد سبک می‌شود که شروع به بلند شدن از روی پاههایتان می‌کند.
    در حالی که این احساس را به خود تلقین می‌کنید، بلند شدن آن را حس کنید. دستتان هرلحظه
    سبک وسبک‌تر می‌شود تا آنجا که کاملا بالا می‌آید و در هوا قرار می‌گیرد.
  2. وقتی که مرحله قبل کامل شد و دستتان
    در هوا معلق شد، می‌توانید به خود تلقین کنید که دوباره دستتان سنگین می‌شود، پایین‌ترمی‌آید
    و روی پاهایتان قرار می‌گیرد. سپس به خود تلقین کنید که با فکری راحت، پر انرژی، وشاداب
    بیدار خواهید شد.
  3. در این مرحله از آموزش هیپنوتیزم چشمان
    خودرا باز کنید وآنچه را که انجام داده‌اید مرور کنید. تجربه خود را در یک دفتر یادداشت
    کنید. اگر موفق نشدید یک بار دیگر تلاش کنید و آنقدر به تلاش خود ادامه دهید تا راضی
    شوید. اگراین روش هیچ وقت روی شما کار نکرد ممکن است شما جزو کسانی باشید که هیپنوتیزم
    نمی‌شوند.
  4. این روش را می‌توانید روی دیگران نیز اجرا
    کنید. این کار را روی بهترین دوستتان انجام دهید. در اینجا شما باید به آنها تلقین
    کنید که اجزای بدنشان آرام می‌گردد. سپس قسمت جالب بالا رفتن دست را به وی القا کنید.
    به خاطر داشته باشید که وقتی قسمت‌های بدن آنها را آرام می‌کنید به او تلقین کنید که
    آرامتر و خواب آلودتر می‌شود. اگرتوانستید آنها را هیپنوتیزم کنید می‌توانید آنها را
    به کارهای سخت‌تری نیز وادارید. به خاطر داشته باشید که آنها را هرگز به
    کارهایی که به خودشان یا دیگران ضربه می‌زند وادار نکنید.

چند توصیه و راهنمایی

  • برای خودهیپنوتیزم کامل حدود یک ساعت وقت
    لازم است. اگر وقت کافی برای انجام این کار ندارید، می‌توانید تمرینات را قسمت بندی
    کنید (این کار در هر صورت پیشنهاد می‌شود). مثلا مراحل آرام کردن ذهن را سه روز و به
    مدت روزی ۵ دقیقه تمرین کنید. پس از سه جلسه تمرین مدت زمان “آرام کردن ذهن”
    را به ۲ دقیقه کاهش داده و مرحله بعدی، یعنی آرام کردن بدن را به آن اضافه نموده و
    به مدت ۵ دقیقه تمرین کنید و به همین شکل بقیه مراحل آموزش هیپنوتیزم را قسمت بندی وتمرین کنید. هر چه جلوتر می‌روید مدت
    زمان مراحل قبلی را کاهش دهید.
  • پس از به اتمام رساندن برنامه تمرین بالا
    می‌توانید با شمارش مثلا ۷ تا ۱ وارد خود هیپنوتیزم شوید. برای این کار کافیست که به
    جای مرحله بالا بردن دست به خود تلقین کنید که: «با شمارش هفت شماره معکوس آرامش من
    بیشتر و بیشتر خواهد شد و بعد از گفتن هر شماره عمیق‌تر شدن خواب وافزوده شدن آرامش
    خود را به وضوح حس خواهم کرد. در هر بار تنفس بین شماره‌ها، خلسه‌ام بهتر و عمیق‌تر
    خواهد شد».
  • برای بیدار شدن از خواب مصنوعی نیز می‌توانید
    از ۱ تا ۷ شمرده و از تلقینات معکوس (بر عکس تلقینات بالا) استفاده نمایید.
  • شما می‌توانید از این آموزش هیپنوتیزم برای به خاطر سپردن چیزهای مختلف یا برنامه ریزی برای کم کردن وزن یا بهتردرس خواندن و… کمک بگیرید.

مسلما رفتن به حالت ریلکسیشن و اعمال مشابه برای عوض کردن اجتماع یا آدم‌های اطرافتان نیست بلکه روشی
است تا شما را با روحتان آشتی دهد و قدرت‌های نامتناهی که خداوند متعال در اختیارتان
قرار داده را به کنترل شما درآورد تا به‌وسیله آنها بتوانید در برابر محیط، موقعیت‌ها،
فرصت‌ها و افراد پیرامونتان بهترین تصمیم و عکس العمل را به کار بندید
.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش هیپنوتیزم دیگران و خودهینوتیزم به صورت گام به گام آموزش هیپنوتیزم دیگران و خودهینوتیزم به صورت گام به گام

مطلب آموزش هیپنوتیزم دیگران و خودهینوتیزم به صورت گام به گام در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :آموزش هیپنوتیزم دیگران و خودهینوتیزم به صورت گام به گام
http://mofidestan.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%87%db%8c%d9%be%d9%86%d9%88%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%85-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%af%d9%87%db%8c%d9%86%d9%88%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 57 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

راههای ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: ۱۸         مقدمه نگاه کردن متفاوت به مساله و رسیدن به یک راه حل جدید، همان چیزی است که عموماً از آن به خلاقیت تعبیر می­شود. اما خلاقیت مفهومی نیست که بتوان آن را در یک جمله و حتی یک کتاب مفصل هم توضیح داد. خلاقیت در حقیقت، فرآیندی است که در ذهن فرد خلاق اتفاق می­افتد و حاصل آن شکل گرفتن یک ایده­ی جدید با یک راه حل ابتکاری است. این که خلاقیت ذاتی است یا اکتسابی، موضوعی نیست که این روزها ضرورت بحث بر سر آن در میان باشد. دنیای امروز تلاش می­کند خلاقیت و مباحث مرتبط با آن را، چه در زمینه­های روان شناسی و علوم تربیتی و چه در زمینه­های مدیریت و کسب و کار، به درستی بشناسد و ابعاد مختلف آن را توسعه دهد. کتاب­های فراوانی که درباره­ی تکنیک­های افزایش خلاقیت در افراد و در سازمان­ها نوشته شده­اند، گویای این حقیقت می­باشند که توجه به خلاقیت و توسعه­ی ان در سازمان، نه تنها باعث می­شود که افراد از کار خود احساس رضایت بیش­تری کنند، بلکه در پیش برد سازمان و …

نوشته راههای ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :راههای ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری
http://file-yab.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-4/
نویسنده وبلاگ بازدید : 48 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

در پی حادثه ناگوار فروریختن ساختمان پلاسکو، هیأت مدیره و اعضای انجمن های علمی پوست، جراحی پلاستیک، گوش و حلق و بینی و اکولوپلاستی با صدور اطلاعیه ای آمادگی کامل خود را برای هرگونه کمک در درمان و بهبود عوارض ناشی از این سانحه دلخراش به شکل رایگان اعلام کردند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خبر دانشگاه ها پزشکان ایراناستفان کاوی نویسنده کتاب اعتماد هوشمندانه تجربه های خود و تعداد زیادی از افراد و خبرگزاری فارس صفحه اصلی فیلم حضور مردم و چهره‌ها در جماران برای درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هاشمی عصر ايران وی از چهره های اصلی و کلیدی انقلاب اسلامی و همه مراحل جمهوری اسلامی بودپایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشتجامع ترین مجله سلامت درمان و آموزش پزشکی و بهداشت جسمی و جنسی و زمینه حوزه سلامتارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبربا توجه به تاکید رییس جمهور در همایش افق رسانه، مبنی بر اینکه بدنبال مشورت با همه موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ صفحه اصلی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکیآلودگی هوا و استقرار اورژانس تبریز آمادگی مضاعف اورژانس در هوای آلوده تبریز جلسه هم اغتشاشات ایران رضا ربع پهلوی به بهانه ۱۶ آذر پیامی منتشر کرد که حتی از سوی محافل اپوزیسیون هم به سخره ارتباط با ما ایثار خبرسلام لطفاً يك ايميل هم براى ارتباط با سايت در قسمت ارتباط با ما درج شود پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار …اسکان پناهنده در ایالات متحده اکتبر يک پناهنده ويتنامی آماده برای مهجرت به آمريکا خبر دانشگاه ها پزشکان ایران استفان کاوی نویسنده کتاب اعتماد هوشمندانه تجربه های خود و تعداد زیادی از افراد و سازمان ها خبرگزاری فارس صفحه اصلی فیلم حضور مردم و چهره‌ها در جماران برای درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هاشمی امروز با عصر ايران ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوته فکران خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آنها هیچ پایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشت جامع ترین مجله سلامت درمان و آموزش پزشکی و بهداشت جسمی و جنسی و زمینه حوزه سلامت ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبر با توجه به تاکید رییس جمهور در همایش افق رسانه، مبنی بر اینکه بدنبال مشورت با همه صاحبنظران اغتشاشات ایران به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ۱۶ آذر سالروز شهادت ۳ دانشجوی دانشگاه تهران ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی اصولا شیوه‌های ارزیابی قابلیت اطمینان بر ارزیابی «احتمال خطر» استوار است، البته در گذشته ارتباط با ما ایثار خبر سلام لطفاً يك ايميل هم براى ارتباط با سايت در قسمت ارتباط با ما درج شود پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و اسکان پناهنده در ایالات متحده اکتبر يک پناهنده ويتنامی آماده برای مهجرت به آمريکا استان جیرفت به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دقیانوسیکی از افتخارات جنوب کرمان شهید حمید رضا رهبری ، کم سن و

مطلب اعلام آمادگی انجمن های علمی پزشکی برای درمان حادثه دیدگان در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :اعلام آمادگی انجمن های علمی پزشکی برای درمان حادثه دیدگان
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d9%85%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d9%84%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 81 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

تفاوت بین کارایی، اثربخشی و بهره‌وری   فهرست مطالب: تعریف واژگان مفهوم بهره‌وری= اثربخشی + کارایی  کارایی (Effectiveness)  اثربخشی (EFFECTIVENESS) تعاریفی‌‌ از اثربخشی تفاوت بین اثربخشی، کارایی و بهره‌وری   تعریف واژگان: اثربخشی (effectiveness): به معنای داشتن خروجی مطلوب است. کارایی (efficiency): به معنای استفاده از امکانات موجود برای رسیدن به بهترین نتیجه. بهره‌وری (productivity): به نسبت بین خروجی به ورودی اطلاق می‌شود. خروجی (output): به مفهوم اثربخشی اشاره دارد. ورودی (input): به مفهوم کارایی اشاره دارد. پس در حقیقت مفهوم بهره‌وری ترکیبی از دو واژه اثربخشی و کارایی است. همین قدرت استدلال‌های ساده است که جایگاه افراد را در مشاغل مختلف مشخص می‌کند.   مفهوم بهره‌وری= اثربخشی +کارایی در ادبیات مدیریت، اثربخشی را انجام کارهای درست و کارایی را انجام درست کارها تعریف کرده‌اند. مفهوم اثربخشی در درون مفهوم کارایی جا دارد. کارایی جنبه کمی و اثربخشی جنبه کیفی دارد.   کارایی (Effectiveness) : کارای …

منبع تفاوت بین کارایی، اثربخشی و بهره‌وری سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :تفاوت بین کارایی، اثربخشی و بهره‌وری
http://filemofid.ir/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%8c-%d8%a7%d8%ab%d8%b1%d8%a8%d8%ae%d8%b4%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d9%87%d8%b1%d9%87%e2%80%8c%d9%88%d8%b1%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 91 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

portobelo

از غذاهای تکراری خسته شده اید؟ اگر به دنبال یک غذای متفاوت و سالم هستید پیشنهاد میکنیم از ترکیب لذت بخش قارچ و میگو استفاده کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ پورتوبلو غذایی است سبک مناسب روزهای گرم فصل تابستان و بهار. برای خوشمزه تر شدن این غذا می خواهیم کمی هم میگو استفاده کنیم. بعد از درست کردن این غذا دلتان می خواهد بارها و بارها آن را امتحان کنید.اگر قارچ را روی باربیکیو کباب کنید سپس روی آن را با مواد پر کنید خوشمزه تر می شود. پس بیایید با هم این دستور پورتوبلو یا همان قارچ شکم پر را امتحان کنیم.

مواد لازم:

قارچ پورتوبلو (اگر قارچ پورتوبلو نداشتید از قارچ های دکمه ای استفاده کنید.)

  • ۸ تا ۱۲ عدد میگو
  • ۲ عدد گوجه فرنگی
  • ۲ حبه سیر
  • ۲ قاشق غذاخوری ریحان خرد شده
  • آب نصف لیمو
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
  • نصف قاشق چای خوری فلفل قرمز
  • ۲ الی ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون طبیعی

طرز تهیه قارچ شکم پر:

ابتدا با گوجه فرنگی ها شروع می کنیم. گوجه فرنگی ها را ریز ریز کرده سپس برگ های ریحان تازه را خرد کرده و به گوجه فرنگی ها اضافه می کنیم.

سیر را پوست می گیریم و ریز ریز می کنیم. نصف قاشق چای خوری از سیر خرد شده را به گوجه فرنگی و ریحان اضافه می کنیم. و بقیه سیر را برای قارچ و میگوها نگه می داریم.

مقداری نمک، فلفل سیاه، آب لیمو و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به مواد اضافه می کنیم. کاملا هم می زنیم تا به خرد مواد برود و کنار می گذاریم تا قارچ و میگوها را آماده کنیم.

فر را روی ۴۵۰ درجه گرم کنید. ساقه قارچ ها را می بریم و داخل قارچ ها را همانند تصویر با قاشق خالی می کنیم و کنار می گذاریم تا دوباره از آن داخل مواد استفاده کنیم.

portobelo-2

کمی روغن زیتون و نمک و فلفل به پشت و روی قارچ می زنیم. سپس روی سطح قارچ نصف قاشق چای خوری قارچ می ریزیم. به مدت ۱۰ الی ۱۲ دقیقه داخل فر قرار می دهیم.

در فاصله زمانی که قارچ ها در حال سرخ شدن هستند ساقه های قارچ را خرد کرده و میگوها را به اندازه گوجه فرنگی ها خرد می کنیم.

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را در تاوه گرم می کنیم و باقیمانده سیر را به آن اضافه می کنیم تا چند ثانیه سرخ شود. سپس قارچ و میگوهای خرد شده را داخل تاوه می ریزیم تا همراه با سیر سرخ شود.

سپس ۱ قاشق چای خوری فلفل قرمز و مقداری نمک به آن اضافه می کنیم. سپس میگوها را به مدت ۲ الی ۴ دقیقه سرخ می کنیم تا صورتی رنگ شود.

برای پر کردن داخل قارچ ها ابتدا کمی میگو و قارچ داخل قارچ ها می ریزیم سپس مخلوط گوجه فرنگی و ریحان.

در انتها روی آن را با یک برگ ریحان تزئین کنید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

کتلت طرز تهیه کتلت گوشت و مرغ شکم پر با قارچ …طرز تهیه کتلت گوشت و مرغ شکم پر با قارچ داخل ماهیتابه چند قاشق روغن بریزید و قارچ و آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه انواع سسطرز تهیه انواع پلوهاانواع غذاهای خارجیغذاهای کشورهای خارجیانواع آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو …آشپزیآموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت نمکستان برای این پست طرز تهیه ماهی شكم پر طرز تهیه ماهی را كاملا تمیز کرده و داخل شکم آن را خالی می کنیم مقداری نمك به ماهی طرز تهیه میگو پفكی مناسب مهمانی های رسمیطرز تهیه میگو ، میگو ، میگو سوخاری ، روش درست کردن میگو ، میگو برای مهمانیطرز تهیه بادمجان شکم پر طرز تهیه بادمجان شکم پر ایتالیاییبادمجانشکمپرطرز تهیه بادمجان شکم پر تبریز طرز تهیه صدف شکم پر یا دلمه صدف ترکیه طرز تهیه طرز تهیه میگو به چند روشپرشین پرشیاطرز تهیه میگو به چند روش سبک زندگی آشپزی ماهی ها و خوراک های دریائی طرز تهیه میگو کتلت طرز تهیه کتلت گوشت و مرغ شکم پر با قارچ آکا طرز تهیه کتلت گوشت و مرغ شکم پر با قارچ داخل ماهیتابه چند قاشق روغن بریزید و قارچ و پیاز خرد طرز تهیه مرغ شکم پر کاملترین آموزشتصویر مراحل آکا طرز تهیه مرغ شکم پرطرز تهیه مرغ شکم پر شمالیطرز تهیه مرغ شکم پر مازندرانیطرز تهیه مرغ شکم آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت آشپزی آموزش کامل طرز تهیه بادمجان شکم‌ پر خوشمزه با دو روش متفاوت نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه ماهی شكم پر طرز تهیه ماهی را كاملا تمیز کرده و داخل شکم آن را خالی می کنیم مقداری نمك به ماهی می زنیم بادمجان شکم پر طرز تهیه بادمجان شکم پر ایتالیایی بادمجانشکمپر طرز تهیه بادمجان شکم پر تبریز طرز تهیه صدف شکم پر یا دلمه صدف ترکیه طرز تهیه فلفل طرز تهیه میگو پفكی مناسب مهمانی های رسمی طرز تهیه میگو ، میگو ، میگو سوخاری ، روش درست کردن میگو ، میگو برای مهمانیطرز تهیه میگو پفكی طرز تهیه میگو به چند روشپرشین پرشیا طرز تهیه میگو به چند روش سبک زندگی آشپزی ماهی ها و خوراک های دریائی طرز تهیه میگو به طرز تهيه قارچ شكم پر

مطلب طرز تهیه قارچ شکم پر با میگو در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :طرز تهیه قارچ شکم پر با میگو
http://mofidestan.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%d9%82%d8%a7%d8%b1%da%86-%d8%b4%da%a9%d9%85-%d9%be%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c%da%af%d9%88/
نویسنده وبلاگ بازدید : 22 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۳۳   بخشی از متن مقاله زكات در حكومت اسلامي اساساً اصل زكات يك امر تشريعي است؛ اما موارد و متعلقات آن و بلكه منابع حد نصاب و مقدار آن از اموري است كه در هر زمان مربوط به امام و ولي امر است كه هرگونه صلاح بداند، تعيين كند. پس طبق اين برداشت، منابع زكات و ساير شرايط در هر زماني دچار نوسان است. آنچه در پي مي آيد، يكي از جديدترين آثار حضرت آيت الله موسوي بجنوردي است كه از نظر خوانندگان گرامي مي گذرد. زكات همچون نماز پيوسته جزء فرايض مهم به شمار مي رفته است. همان گونه كه انبياي الهي وظيفه داشتند مردم را به اقامه نماز دعوت كنند،سخن مي گويد، به اقامه صلات و ايتاي زكات، آن هم مقارن با يكديگر اشاره مي كند.۱ خداوند درباره حضرت اسماعيل(ع) مي فرمايد: <و اذكُر في الكتاب اسماعيل انهُ كان صادق الوعد و كان رسُولاً نبيّاً و كان يأمُرُ اهلهُ بالصلوه و الزّكاه و كان عند ربّه مرضيّاً> (مريم، ۵۴، ۵۵). همان طور كه ملاحظه مي شود، ايتاي زكات نه …

نوشته دانلود مقاله کامل درباره زکات در حکومت اسلامی و احکام آن اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره زکات در حکومت اسلامی و احکام آن
http://filefori.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b2%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%da%a9%d9%88%d9%85%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 20 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

با هزینه کم تابلو تزیینی بسازید.

تابلو تزیینی بسازید

آسان و کم هزینه ، تابلو تزیینی بسازید!

همه ما در رویاپردازی خود اجزای جدید و خارق‌العاده‌ای را تصور می‌کنیم
که شاید تبدیل‌شان به واقعیت دور از ذهن باشد ولی بی‌شک اگر آنها را برای خود ساده کنیم
به اثر هنری باارزشی تبدیل می‌شوند. کلید اصلی خلق‌شان هم ارزش و عشقی است که با دستان‌تان به آنها تزریق می‌شود.

مهم نیست از چه متریالی استفاده کنید؛
حتی وسایل ارزان‌قیمتی که در هر خانه‌ای به‌راحتی پیدا می‌شود راه را خیلی ساده‌تر نشان می‌دهد.
فراموش نکنید خلاقیت مهم‌ترین چیزی است که در دست شما یافت می‌شود!

 

همه ما در رویاپردازی خود اجزای جدید و خارق‌العاده‌ای را تصور می‌کنیم
که شاید تبدیل‌شان به واقعیت دور از ذهن باشد ولی بی‌شک اگر آنها را برای خود ساده کنیم
به اثر هنری باارزشی تبدیل می‌شوند. کلید اصلی خلق‌شان هم ارزش و عشقی است
که با دستان‌تان به آنها تزریق می‌شود.

تابلو تزیینی

 

تابلو تزیینی بسازید

 

وسایل مورد نیاز ساخت دریم کچر:

 

رومیزی قلاب‌بافی شده یا پارچه طرحدار گیپوری
کارگاه گلدوزی از جنس چوب
تکه پارچه‌های رنگی و متنوع
روبان
نخ و کاموا

مرحله اول:

نخ کلفت یا کاموایی که با رنگ اصلی دریم کچرتان هماهنگ است را از بین پارچه یا رومیزی انتخابی رد کرده و آن را به دور حلقه چوبی بپیچید.

تابلو تزیینی بسازید

تابلو تزیینی بسازید
تابلو تزیینی بسازید
تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه!
مرحله دوم:

انتهای نخ را محکم گره زده و مطمئن شوید که باز نمی‌شود. می‌توانید از کمی چسب برای محکم‌کاری استفاده کنید.

تابلو تزیینی بسازید

تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه!

تابلو تزیینی بسازید

 

مرحله سوم:

مرحله خلاقیت هیجان‌انگیز! روبان، تکه‌ پارچه‌های رنگی یا هر تزیینی که دوست دارید را به قسمت پایینی حلقه گره بزنید یا آویزان کنید.

تابلو تزیینی بسازید

تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه!
تابلو تزیینی بسازید

تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه!

مرحله چهارم:

حالا دریم کچر زیبای‌تان را روی دیوار نصب کنید.

تابلو تزیینی بسازید

تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه!

چیدانه

تابلو تزیینی بسازید ، آسان و کم هزینه! +تصاویر



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینهتابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم تصاویر صفحه آسان و کم هزینه یک تابلو تزیینی زیبا بسازیدآسان و کم هزینه یک تابلو تزیینی زیبا بسازید آسان و کم هزینه یک تابلو تصاویر عجیب تابلو تزیینی بسازید آسان کم هزینهتابلوتزیینیبسازیدآسانکمتابلو تزیینی بسازید آسان کم به عروسک تزیینی شده بود تصاویر و تابلو فرش های تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه چیدانه …تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه خودتان بسازید تصاویر تماس با ما آسان و کم هزینه یک تابلو تزیینی زیبا بسازیدآسان و کم هزینه یک تابلو رنگی یا هر تزیینی که دوست دارید گشته است تصاویرتابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینهتابلو تزیینی بسازید، آسان و کم تابلو تزیینی بسازید آسان بسازید آسان و کم هزینه تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینهتابلو تزیینی بسازید، آسان و کم تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه ،تصاویر تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم هزینه محبوب ها بسازید، آسان و کم هزینه تابلو تزیینی بسازید، آسان و کم تابلو تزیینی بسازید آسان و کم هزینه یک تابلو تزیینی زیبا بسازید …آسان و کم هزینه یک تابلو یا هر تزیینی که دوست تصاویر ‌حفظ آسان و کم هزینه یک تابلو تزیینی زیبا بسازید …آسان و کم هزینه یک تابلو تزیینی زیبا بسازید آسان و کم هزینه یک تابلو شدتصاویر آموزش کاردستی گل رز با کیسه ی زبالهتصاویر آموزشکاردستیگل سایر مطالب کاردستی مجسمه خوک بسازید با آسان ترین روش و لذت ببریدتصاویر نقاب خواب پارچه ای آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتلخانه کاروفناوری کَلاله پودمان کار با فلز تصاویر نمونه پروژه های جالب و خلاقانه کار با فلز سری یازدهم پودمان کار با فلز کاروفناوری سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی با این کار همسرتان را شگفت زده کنید جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز،سکه،دلار خانه ایی شیک و آخرین اخبار یارانه هاثبت نام یارانهزمان واریز یارانه آدرس ایمیل شما راهنمای عضویت در خبرنامه ابتدا ایمیل خود را وارد و روی گزینه ثبت عضویت

مطلب تابلو تزیینی بسازید ، آسان و کم هزینه! +تصاویر در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :تابلو تزیینی بسازید ، آسان و کم هزینه! +تصاویر
http://mofidestan.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%aa%d8%b2%db%8c%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%af-%d8%8c-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d9%88-%da%a9%d9%85-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 34 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۱۵   بخشی از متن مقاله اين مقاله يك برنامه آزمايشي را ارائه مي دهد كه به موضوع تقويت برشي به وسيله سيستم هاي FRP ديوارهاي URM ساخته شده با واحدهاي رسي مي پردازد. پنج پانل بنايي رسي با تركيب FRP به شكل ورقه ها و ميله ها تقويت شده و به منظور لحاظ كردن عملكرد برش آنها در طول قطر ديوار بارگذاري شدند. ابعاد پلانهاي بنايي m22/1*22/1 و به ضخامت mm120 بودند. از تكنيكهاي گزارش شده ساختماني براي ميله ها استفاده مي شود. اين تكنيك شامل قراردادن ميله هاي FRP در مفصل هاي بستر بنايي است. از سوي ديگر، براي ورقه ها از تكنيك قراردادن دستي استفاده مي شود. نتايج، كارآيي عملكرد برش در حال افزايش ديوارهاي چينه URN را برحسب ظرفيت و شكل پذيري ظاهري نشان مي دهند. مقدمه: وقتي بار پلان بر روي ديوار كشيده شده اعمال شود، ظرفيت نهايي را ميتوان به آساني به دست آورد و ديوار URM فرو مي ريزد. تأثير اصلي اين نوع بار عبارت است از تنش برشي كه بوسيله تركهاي موجود در س …

منبع دانلود مقاله کامل درباره تقویت دیوارها سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره تقویت دیوارها
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87/
نویسنده وبلاگ بازدید : 20 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)


وب سایت ایران کوک: میگو پلو اسپانیایی با سبزیجات، غذایی مقوی و خوشمزه است که می توانید با
میگو تهیه کنید. با این روش میگو طعم خوبی خواهد داشت و کسانی که بوی میگو
را نیز دوست ندارند عاشق این غذا خواهند شد.

مواد لازم:
  •     روغن گیاهی ۳ قاشق غذاخوری
  •     پیاز خرد شده ۱ عدد
  •     سیر خرد شده ۲ حبه
  •     زردچوبه ۱/۲ قاشق چایخوری
  •     گوجه خرد شده ۱ عدد
  •     هویج خرد شده ۱ عدد کوچک
  •     فلفل دلمه ای قرمز خرد شده ۱/۲
  •     نمک و فلفل به میزان دلخواه
  •     برنج ۲ فنجان
  •     میگو پاک شده ۴۰۰ گرم
  •     جعفری خرد شده ۱ قاشق غذاخوری
  •     نخود فرنگی ۱/۲ فنجان
  •     سس تند (اختیاری)

 

میگو پلو اسپانیایی 

طرز تهیه:

 

۱٫ قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید و ۳ قاشق روغن داخل آن بریزید. پیاز، سیر و زردچوبه را اضافه کنید و حدود ۳ دقیقه تفت دهید تا پیاز نرم شود. گوجه، فلفل دلمه ای و هویج خرد شده را نیز اضافه کنید و  ۵ دقیقه تفت دهید. به میزان دلخواه نمک و فلفل به سبزیجات اضافه کنید.

۲٫ میگوها را به سبزیجات اضافه کنید و حدود ۳ دقیقه تفت دهید تا رنگ میگوها صورتی شود. برنج، ۳ فنجان آب و نصف قاشق جعفری خرد شده را اضافه کنید و با مواد ترکیب کنید. وقتی آب به جوش آمد حرارت را کم کنید، در قابلمه را بگذارید و اجازه دهید برنج حدود  ۳۰ دقیقه بپزد و دم بکشد.

۳٫ در ۱۰ دقیقه آخر نخود فرنگی و باقیمانده جعفری را روی برنج بریزید، با چنگال برنج را هم بزنید تا با نخود فرنگی مخلوط شود و مجددا در قابلمه را بگذارید. وقتی برنج دم کشید، میگو پلو را در دیس بکشید و این غذای خوشمزه را با سس تند نوش جان کنید.

نکته:

زمان پخت برنج بسته به نوع برنج می تواند متغیر باشد؛ اگر لازم بود مجددا کمی آب به برنج اضافه کنید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

چین و چروک پیشانی تا را با ماساژ از بین ببرید آکاچین و چروک پیشانی تا را با ماساژ از بین ببرید و پوست تان را شفاف کنید کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با اگر می خواهید چاق نشوید دور این صبحانه ها را خط …با این ترفندها چاقی را ضربه فنی کنید ماده غذایی که شما را لاغر و باریک نگه می داردآشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ نکاتی برای استفاده‌ بهتر از سیراستفاده‌ بهتر از سیر نکته های استفاده‌ بهتر از سیر نحوه استفاده‌ از سیر نحوه از روش صحیح غذا خوردن زیتوناین نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در لیست مواد غذایی به تفکیک طبع سایت شخصی …با خوردن مواد غذایی، بدن انسان از دو منظر دچار تغییراتی میگردد منظر اول سردی و گرمی پرفشاری خون؛ نبرد پیروزمندانه با قاتل خاموشبسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی قاتق مرغ آجیلی سلام دوستای خوبم امروز پیشتون هستم با یه غذای خوشمزه که از شیوا جوون یاد چین و چروک پیشانی تا را با ماساژ از بین ببرید آکا چین و چروک پیشانی تا را با ماساژ از بین ببرید و پوست تان را شفاف کنید کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت اگر می خواهید چاق نشوید دور این صبحانه ها را خط بکشید آکا با این ترفندها چاقی را ضربه فنی کنید ماده غذایی که شما را لاغر و باریک نگه می دارد آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ سبک نکاتی برای استفاده‌ بهتر از سیر استفاده‌ بهتر از سیر نکته های استفاده‌ بهتر از سیر نحوه استفاده‌ از سیر نحوه از بین بردن روش صحیح غذا خوردن زیتون این نسخه‌ی ذخیره شده‌ای از است زهره بسم الله الرحمن الرحیم باد صبا از کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان درمان درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در رگ لیست مواد غذایی به تفکیک طبع سایت شخصی محمدباقر فیروزی با خوردن مواد غذایی، بدن انسان از دو منظر دچار تغییراتی میگردد منظر اول سردی و گرمی بدن است پرفشاری خون؛ نبرد پیروزمندانه با قاتل خاموش بسم الله الرّحمن الرّحیم و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی اعدایهم اجمعین اسانس ها خبرگزاری پردیس هنگام استفاده از بعضی از محصولات، بوی مطبوعی متناسب با عملکرد آن محصول به مشام می رسد

مطلب با این روش بوی میگو را از بین ببرید در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :با این روش بوی میگو را از بین ببرید
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d9%88%db%8c-%d9%85%db%8c%da%af%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 50 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)


به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،‌ به گفته لنوو، این هدست حدود ۳۵۰ گرم وزن دارد، در حالی که وزن Vive اچ تی سی به ۵۵۵ گرم می رسد. طراحی این محصول نیز راحت و مناسب است، که البته تا حد زیادی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن الهام گرفته و به جای اینکه لنزها را در جای خود محکم کند، آنها را به صورت قابل تنظیم جلوی چشم کاربر قرار داده است.

لنوو در این گجت از دو پنل اولد با رزولوشن ۱۴۴۰×۱۴۴۰ استفاده کرده که باز هم از دو محصول ذکر شده بالا بیشتر است. البته طبق گفته حاضران در نمایشگاه، این هدست به مرحله عملیاتی نرسیده و بنابراین نمی توان در مورد کیفیت تصویر نهایی آن نظر داد.

لنوو از سیستم ردیابی با شش درجه آزادی در این هدست بهره گرفته، در نتیجه دیگر نیازی به دوربین خارجی برای زیر نظر گرفتن حرکات کاربر نخواهد بود؛ البته این قابلیت نیز در نمونه اولیه نمایشگاه CES فعال نبود. گقتنیست لنوو هنوز کنترلر حرکتی را نیز توسعه نداده و بدین منظور به محصولات شرکت های ثالث که با پلتفرم و مشخصات هولوگرافیک ویندوز سازگارند، نیاز دارد.

کمپانی چینی می گوید برخی از نرم افزارهای هولولنز را می توان روی هدست آنها اجرا کرد، ضمن اینکه تعبیه دو دوربین در قسمت جلو، اجرای اپلیکیشن های واقعیت ترکیبی/افزوده را نیز بدون نیاز به سیستم پروجکشن هولولنز ممکن می سازد. این هدست که هنوز نامی به آن اختصاص داده نشده، سال آینده با قیمت ۳۰۰ الی ۴۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …میانبر در اپلیکیشن دوربین اندروید معرفی اپلیکیشن و بازی به چه دردی می ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل

مطلب لنوو هدست واقعیت مجازی مبتنی بر پلتفرم هولوگرافیک ویندوز را معرفی کرد در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :لنوو هدست واقعیت مجازی مبتنی بر پلتفرم هولوگرافیک ویندوز را معرفی کرد
http://mofidestan.ir/%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-%d9%87%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%a8%d8%aa%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%aa%d9%81%d8%b1%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 41 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)


تین‌نیوز| سازمان توسعه تجارت ایران به موضوع گردشگری کشور ورود کرد تا مسیر تجاری‌شدن خدمات گردشگری کشور را هموار کند.

مجتبی خسروتاج، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و مرتضی رحمانی‌موحد، معاون گردشگری كشور دیروز در نشست مشترك با خبرنگاران تأكید كردند، تجاری‌سازی‌ خدمات گردشگری منجر به تكمیل زیرساخت‌های حمل‌ونقل و شكوفایی صنایع دیگر می‌شود.

سه‌شنبه هفته آینده قرار است فعالان صنعت گردشگری كشور در همایش تجاری‌سازی‌ خدمات صنعت گردشگری كشور حضور یابند تا در این همایش مشخص شود سهم دستگاه‌های دیگر در تجاری شدن خدمات صنعت گردشگری و شیوه ورود آنها به پروسه تجاری‌سازی‌ گردشگری ایران چه میزان است؟

شناسایی بازارهای هدف گردشگری و ورود و ماندگاری در این بازارها از موضوعاتی است كه در این همایش بررسی می‌شود.

حمایت از صادرات گردشگری و نحوه تعامل سازمان‌های میراث فرهنگی و توسعه تجارت با دولت و بخش خصوصی و تشكل‌های صادراتی صنعت گردشگری به همراه تحلیل وضعیت تجارت جهانی این بخش از محورهای مورد بحث در همایش تجاری‌سازی‌ صنعت گردشگری است.

شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و مزیت‌های ایران در بازار جهانی، گردشگری سلامت و تجاری، شاخص شهرهای گردشگرپذیر، پتانسیل مناطق آزاددر رونق گردشگری، نقش بانك‌ها و مؤسسات مالی و بیمه‌ای در توسعه گردشگری، ناوگان حمل‌ونقل مناسب برای جذب گردشگر، صنایع‌دستی و هنرهای فولكلور در صنعت گردشگری، جایگاه صادرات خدمات گردشگری در اقتصاد مقاومتی و شیوه‌های جذب سرمایه‌گذار خارجی و برندسازی ‌جهانی از دیگر موضوعاتی است كه فعالان گردشگری در این همایش به بحث می گذارند.

خسروتاج، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پاسخ به سؤال كه این سازمان تا چه اندازه اقدام ‌اجرایی در حمایت از صادرات گردشگری داشته‌است، گفت: بسته‌ حمایتی با مصوبه دولت و تأیید شورای‌عالی صادرات تعریف شده كه در اختیار این بخش است.

به گفته او در این بسته‌ها شیوه حمایت از صادرات كالایی كه می‌تواند شامل صنایع‌دستی باشد، اعلام شده و كمك‌های غیرمستقیم به بخش‌های صادراتی نیز درنظر گرفته شده است.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، در بخش حمل‌ونقل دریایی در خلیج‌فارس و برخی خطوط دریایی یارانه‌هایی درنظر گرفته شده است كه به صادركنندگان ارائه شود. خسروتاج افزود: یكی از ردیف‌های بودجه سازمان توسعه تجارت ایران حمایت از بنگاه‌های صادراتی به‌خصوص بنگاه‌های كوچك و متوسط است كه در كشورهای هدف فعالیت تجاری می‌كنند تا با بازارهای جهانی در ارتباط باشند. او از مذاكره با نمایندگان مجلس برای اختصاص منابع بیشتر برای حمایت از توسعه صادرات كشور حتی در بخش گردشگری خبر داد و گفت: این سازمان از صادرات گردشگری حمایت می‌كند.

مرتضی رحمانی‌موحد، معاون گردشگری كشور نیز با اشاره به اسناد بالادستی در موضوع حمایت از صنعت گردشگری گفت: ۵برابر شدن گردشگران خارجی تا پایان برنامه ششم مورد تأكید مقام معظم رهبری است و برای تحقق این امر باید این موضوع مشخص شود كه سازمان‌های همراه با سازمان میراث فرهنگی برای ۵برابر شدن گردشگران خارجی ایران چه فعالیت هایی دارند؟

او با اشاره به گردشگری به عنوان ‌یكی از ۸ موضوع ویژه برنامه ششم توسعه گفت: در بحث تجاری‌سازی‌ خدمات گردشگری در كشور، منابع و جاذبه‌های گردشگری كشور باید تبدیل به محصول شوند. به گفته وی، بسیاری از كشورها ظرف ۴سال یك محصول جدید در صنعت گردشگری خود تولید و گردشگران زیادی را برای بازدید از محصول تولید شده جذب می‌كنند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب تلاش سازمان توسعه تجارت برای افزایش صادرات گردشگری در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :تلاش سازمان توسعه تجارت برای افزایش صادرات گردشگری
http://mofidestan.ir/%d8%aa%d9%84%d8%a7%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b5%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 73 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

نمونه سوالات درس اختلالات یادگیری

نمونه سوالات درس اختلالات یادگیری تعداد 60 سوال تشریحی با شماره صفحه طرح سوال در کتاب لطفا توجه فرمایید . این فایل صرفا نمونه سوال مناسب پایان ترم می باشد و بدون پاسخ سوالات می باشد لطفا توجه فرمایید . این فایل صرفا نمونه سوال مناسب پایان ترم می باشد و بدون پاسخ سوالات می باشد ...




[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]


لینک منبع و پست :نمونه سوالات درس اختلالات یادگیری
http://goodfile.blogsky.com/1395/09/22/post-57814/
نویسنده وبلاگ بازدید : 31 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)


اسفناج را بشویید. آب را در ظرف بزرگی به جوش آورید. اسفناج را به مدت ۴ الی ۵ دقیقه در ظرف حاوی آبجوش ریخته با شعله متوسط بپزید. سپس اسفناج ها را آبکشی کرده بوسیله چاقو خرد کنید.

 

مواد لازم:

۵۰۰  گرم  لواش باقلوا (یوفکا آماده)
۱۰۰ گرم  کره
مواد لازم  مخلوط اسفناج
۱ کیلو گرم  اسفناج
۳ عدد  پیاز  درشت
۲ قاشق  غذا  خوری  دانه کاج
۶۰ گرم  کره
نمک،  فلفل سیاه
 بورک گل اسفناج

طرز تهیه
 
۱٫ اسفناج را بشویید. آب را در ظرف بزرگی به جوش  آورید. اسفناج را به مدت ۴ الی ۵ دقیقه در ظرف حاوی آبجوش ریخته با شعله متوسط بپزید. سپس اسفناج ها را آبکشی کرده بوسیله چاقو خرد کنید.

۲٫ ۶۰  گرم کره را در تابه ذوب کرده دانه کاج را افزوده آنقدر تفت دهید تا کمی طلایی شود.

۳٫ پیاز را  مکعبی خرد کنید. به دانه کاج اضافه کرده با شعله کم تا وقتی پیازها نرم شوند بگذارید سرخ شود. نمک و فلفل، اسفناج ها را  اضافه کنید. ده دقیقه برای پختن مواد زمان بگیرید.

۴٫ ۱۰۰ گرم کره را در  تابه ای جداگانه ذوب کنید. یک عدد خمیر باقلوا را روی میز پهن کرده بوسیله برس مخصوص کره به تمامی سطح  یوفکا بمالید.

۵٫ مقداری از مخلوط اسفناج در یک خط صاف به فاصله پنج سانت از گوشه یوفکا ریخته آن پنج سانت را روی مخلوط اسفناج کشیده شبیه  ساندویچ رول کنید.
 
۶٫ سینی فر را چرب کرده یوفکای رول شده را حول محور خود شبیه به تصویر گرد کرده در سینی  چینید. باقی یوفکا ها را  هم شبیه نمونه ذکر شده  آماده کرده بوسیله برس روی یوفکاها کره مالیده کنجد و سیاه دانه بپاشید. سینی را در فر از قبل گرم شده با درجه حرارت ۱۸۰  به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید تا طلایی شود. بورک را داغ سرو کنید.

کافه ترک



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

نوشته طرز تهیه بورک گل اسفناج ، یک غذای شیک و مجلسی اولین بار در مفیدستان پدیدار شد.


لینک منبع و پست :طرز تهیه بورک گل اسفناج ، یک غذای شیک و مجلسی
http://mofidestan.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%b1%da%a9-%da%af%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%a7%d8%ac-%d8%8c-%db%8c%da%a9-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%da%a9-%d9%88-%d9%85/
نویسنده وبلاگ بازدید : 50 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)


آموش جدید تا زدن دستمال سفره، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

 

 آموش جدید تا زدن دستمال سفره

 

تا کردن دستمال سفره

 

 

منبع: مجله اینترنتی دلگرم

+ ۳
مخالفم – ۰



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب آموش جدید تا زدن دستمال سفره در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :آموش جدید تا زدن دستمال سفره
http://mofidestan.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b4-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%aa%d8%a7-%d8%b2%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d9%81%d8%b1%d9%87/
نویسنده وبلاگ بازدید : 58 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)


به گزارش مشرق، دکتر “راجر گولد” متخصص دانشگاه کالیفرنیا در تحقیقی که روی ۱۷هزار شرکت‌کننده انجام داده به این نتیجه دست یافته اســت که احساسات ما مسئول بیش از ۷۵ درصد خوراکی‌های ناسالم و پرحجمی هستند که می‌خوریم. آیا خوردن شکلات، شیرینی خامه‌ای و پاستا پیامد یک بی‌انضباطی غذایی، بی ارادگی و راحت‌طلبی نیست؟
 
بدون شک همه این‌ها حاصل عادت نادرست غذایی اســت. پژوهش‌های بیشماری در این زمینه علم تغذیه را متحول کرده اســت و هر آن چه تا کنون درباره وزن و رژیم غذایی می‌دانستیم را زیر سوال برده‌اند. ما بیش از هر چیز برای تغییر خلق و خو و داشتن احساس خوب آنی به خوردن روی می‌آوریم.
 
چرا خود را فریب می دهیم؟
 
علم این رفتار را “خوردن هیجانی” نام نهاده اســت که به معنای خوردن بدون احساس واقعی گرسنگی و ناخنک زدن و ریزه‌خواری کردن پس از خوردن یک وعده غذای مفصل اســت. این رفتار غذایی منجر به اضافه وزن می‌شود.
 
همه ما قواعد یک تغذیه سالم و متعادل را می شناسیم. سبزیجات و میوه فراوان، غلات سبوس‌دار، گوشت در حد اعتدال و شیرینی‌جات به میزان بسیار کم اما احساسات پرتنش ما و میل به تسکین این احساسات، آنقدر قوی هستند که قادرند بر این آگاهی غلبه کنند. هیجانات ما متحدین پرقدرتی دارند که می‌توانند به راحتی از ذهن ما عبور کنند.
 
۲ درصد اندام‌ها کنترل کل بدن را به دست دارند
 
مغز برای عملکرد درست بیش از ۵۰ درصد گلوکز مورد نیاز خود را از اندام‌ها دریافت می‌کند. گلوکز یا قند سوختی اســت که انرژی مورد نیاز سلول‌های بدن را تامین می‌کند. در شرایط فشار روانی گاهی نیاز مغز به قند به ۹۰ درصد نیز افزایش می‌یابد. این فشار روانی در بلندمدت بر وزن بدن تاثیر مستقیم دارد. مغز در هر شرایطی خودخواهانه مواد مورد نیازش را تامین می‌کند. در واقع جای هیچ تعجبی نیست، چرا که مغز مرکز کنترل عملکردهای بدن اســت.
 
دکتر “آخیم پترز” متخصص بیماری‌های داخلی و دیابت و پژوهشگر مغز و اعصاب در پروژه تحقیقی که از سال‌ها پیش دنبال می‌کند کارکرد مغز را مورد مطالعه قرار داده و نظریه ” مغز خودخواه” را ارائه داده اســت. هنگامی‌ که مغز دچار کمبود گلوکز می‌شود علائم هشدارانه می‌دهد که در پزشکی به معنای کاهش “اندوخته انرژی مغز” نام دارد. این امر باعث می‌شود که تمام گلوکز موجود در بدن به سوی مغز هدایت شود. سیستم استرس از این علائم هشدار استفاده می‌کند و آدرنالین در بدن ترشح می‌شود.
 
نشانه‌های ترشح آدرنالین در بدن تپش قلب، لرزش، تعریق، سردی دست و هیجان اســت. فرد احساس ناخوشی می‌کند. این علائم به محض تعادل میزان انرژی در بدن رفع می‌شوند. در چنین وضعیتی از میزان استرس کاسته می‌شود و هیجانات به حالت توازن برمی‌گردند و خشنودی جایگزین فشار روانی می‌شود.
 
چگونه استرس تبدیل به گرسنگی دائمی می‌شود؟
 
هیجانات منفی چون خشم، ترس و نگرانی موجب فعال شدن ساز و کار استرس در بدن و تحریک حس گرسنگی می‌شود. هیجانات می‌خواهند پیامی به ما برسانند: مشکلی وجود دارد که باید رفع شود.
 
ما هنگام بروز هیجانات منفی نیاز داریم وضعیت تغییر کند تا دوباره احساس بهتری داشته باشیم. برای مثال هنگامی که خشمگین هستیم میزان آدرنالین خون افزایش می‌یابد قلب به تپش می‌افتد، عضلات منقبض می‌شوند و مشت‌ها گره می‌خورند. بدن آماده می‌شود تا با تمام نیرو خشم را بیرون بریزد. در این لحظه ما میلی به خوردن نداریم، زیرا بدن ما هم‌زمان میزان زیادی کورتیزول آزاد کرده اســت.
 
ترشح هورمون کورتیزول در واکنش بدن به استرس افزایش می‌یابد تا سیستم عصبی را دوباره آرام کند. اکنون اگر ما نتوانیم خشم خود را بیرون بریزیم و این هیجان منفی ماه‌ها در بدن بماند یا عامل دیگری باعث بروز مجدد خشم شود، سیستم استرس بدن ما در حال آماده‌باش قرار می‌گیرد و ما به طور دائم احساس انقباض، ناخوشی و فرسودگی می‌کنیم و برای تسکین خود به خوردن روی می‌آوریم.
 
پیامدهای خطرناک رفع سریع اشتهای کاذب
 
به محض این که مغز گلوکز دریافت کند تمام تلاش خود را برای تنظیم انرژی بدن به خرج می‌دهد و سیستم عصبی به طور موقت به آرامش دست می‌یابد. اما این راه حل مطلوب نیست.
 
دکتر آخیم پترز می‌گوید: فرد با خوردن بلافاصله احساس بهتری می‌کند و آرام می‌شود. اما اشکال کار در این اســت که در عرض چند دقیقه میزان زیادی مواد قندی و یا خوراکی‌های پرنمک وارد بدن می‌کند بدون این که علت اصلی هیجانات تحریک‌شده‌اش از میان برود. بنابراین این خوردن باعث تسکین فوری فرد می‌شود اما مشکل اصلی که باعث عذاب او شده به طور موقت پنهان می‌شود. این التیام موقت باعث می‌شود عادت کنیم هر بار با بروز هیجان منفی با خوردن شکلات و چیپس خود را تسکین دهیم.
 
برای مغز ما این واکنش چنین تفسیر می‌شود: مشکلات حل‌نشدنی سیستم عصبی ما را در حال آماده‌باش قرار می‌دهند و باعث آسیب‌های شدید روحی و در نتیجه کاهش اندوخته انرژی مغز می‌شود. این کاهش اندوخته انرژی باعث می‌شود مغز گلوکز مورد نیاز خود را به طور مستقیم از طریق خوردن به دست آورد.
 
به‌علاوه مغز توانایی خود را در کنترل عملکردهای بدن به نحوی که اندام‌ها تنها گلوکز مورد نیاز را در اختیار مغز قرار دهند از دست می‌دهد و انرژی به طور مساوی بین اندام‌های دیگر نیز تقسیم می‌شود. این امر به این معناست که ما برای رضایتمندی مغز باید بیشتر از حد نیازمان بخوریم که پیامد آن افزایش وزن اســت. در نتیجه افزایش میزان هیجان، استرس و اشتهای کاذب در یک “چرخه باطل” قرار می‌گیرند.
 
چگونه اشتهای کاذب را مهار کنیم؟
 
به گزارش دویچه‌وله، دکتر آخیم پترز معتقد اســت برای درهم شکستن این چرخه تنها یک راه وجود دارد: از آنجایی که توازن میزان انرژی و هیجانات به هم وابسته هستند، پیروی از یک روش زندگی مبتنی بر تعادل احساسات اولین گام تعیین‌کننده برای ایجاد توازن اندوخته انرژی مغز اســت. برای کاهش وزن نیازی نیست رفتار غذایی خود را تحت کنترل قرار دهیم بلکه باید احساسات خود را مهار کنیم. این اقدام به ظاهر ساده برای بسیاری از افراد چالشی بزرگ اســت. برای مدیریت مطلوب احساسات مهم‌ترین کار این اســت که بتوانیم آنها را از یکدیگر تفکیک کنیم.
 
دانشمندان آمریکایی در تحقیقاتی که روی افراد مورد آزمون به عمل آوردند دریافتند، آن دسته از شرکت‌کنندگان که قادر به تشخیص وجه تمایز احساسات خود بودند، شناخت چشمگیرتری نسبت به عواطف هیجانی خود داشتند. آنها برآورد درستی از میزان اهمیت یک موقعیت داشتند و می‌توانستند واکنشی مطلوب و معقولانه بروز دهند.
 
اما برای افرادی که احساسات آشفته و مغشوشی داشتند بسیار دشوار بود که از احساسات خود به عنوان پیک‌های اطلاعاتی استفاده کنند و به کمک آنها موقعیت خود را شناسایی و ارزیابی کنند. برای این دسته افراد تشخیص واکنش‌هایی که باعث تغییر احساسات آنها می‌شوند دشوار بود.
 
دکتر “جنیفر تایتز” روانشناس و نویسنده کتاب “وقتی خوردن باعث سیری نمی‌شود” می‌گوید: وقتی قادر باشیم احساسات خود را شناسایی کنیم می‌توانیم رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشیم.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب چگونه اشتهای کاذب را مهار کنیم؟ در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :چگونه اشتهای کاذب را مهار کنیم؟
http://mofidestan.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b0%d8%a8-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/
نویسنده وبلاگ بازدید : 24 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: حدود مواجهات شغلی
--- خرید و دانلود محصول

1394/12/09
حدود مواجهات شغلی , tlv , مواجهه شغلی , میزان مواجهه شغلی , مقدار مواجهه شغلی
نوع فایل : pdf | تعداد صفحات : 214 |


لینک منبع :حدود مواجهات شغلی


حدود مواجهات شغلی - فروشگاه جامع mehrabaneman pmehrabanemana.adnashop.ir/page-42501.html‎Cachedحدود مواجهات شغلی | بیتوته. beytote.zepo.ir/post/43125/حدود-مواجهات-شغلی. ساخت کتاب اندروید (سورس+آموزش). توسط : آموزش اندروید. 49000تومانخرید محصول. Share. حدود مواجهات شغلی - گوفایل gofiles.top/2016/06/07/حدود-مواجهات-شغلی/‎Cached7 ژوئن 2016 ... حدود مواجهات شغلی. 3 هفته پیش دانشگاهی. حدود مواجهات شغلی. —. خرید و دانلود محصول. 1394/12/09. : | : |. اطلاعات محصول: قیمت: 1200. حجم فایل 1.8MB. حدود مواجهات شغلی - فایلگاه filegah.ir/حدود-مواجهات-شغلی/‎Cached21 ژوئن 2016 ... حدود مواجهات شغلی. فایلگاه مطالب سایت ... شغلی مخصوص: خانم و آقا ، دختر و پسر ، پیر و جوان و همه ی افراد جویای کار !!! (از همین امروز شروع به کار ... دانلود حدود مواجهات شغلی رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/حدود-مواجهات-شغلی/‎Cached28 ژوئن 2016 ... حدود مواجهات شغلی مصر ترکیا فلسطین سوریا الاردن شقیقة الله الیمن العراق سلواد الاتحاد والاهلی ریال مدرید وبرشلونة فیس بوک والهلال الهلال والنصر ... حدود مواجهات شغلی | بزرگترین فروشگاه ایرانیان bfie.ir/post/43125/حدود-مواجهات-شغلی 28 فوریه 2016 ... ... در شرايط آفتاب و سايه، به عنوان حمايت از شناسای آنها. توسط : خانه ژورنال دانشجویان ایران. 18000تومانخرید محصول. Share. » :: حدود مواجهات شغلی حدود مواجهات شغلی | لند فایل | فروشگاه آنلاین فایل و بینظیرترین ... landfile.ir/post/43125/حدود-مواجهات-شغلی نشریه 98. توسط : چاپ و نشر پدیدار. 2500تومانخرید محصول. Share. » :: حدود مواجهات شغلی --- خرید و دانلود محصول. 1394/12/09 ... مواجهات شغلي كاركنان بهداشتي درماني-بخش دوم – مرکز تخصصی طب کار ... fardistebkar.com/?p=1683‎Cached12 جولای 2016 ... هپاتيتc: انتقال این ویروس از طریق وارد شدن خون آلوده به بدن است و احتمال انتقال عفونت بعد از یک بار نیدل استیک شدن حدود ۸/۱% است، احتمال ... مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش - مخاطرات شغلی کارکنان ... sbmu.ac.ir/?siteid=90&pageid=10490‎Cached Similarبه علاوه به ازاي هر مورد مرگ ناشي از بيماري هاي شغلي حدود 100 مورد بيماري هاي كه منجر به ... علاوه بر مواجهه با عوامل محيطي مواجهات شغلي متعدد پرسنل بيمارستاني با عوامل ... [DOC] اهمیت سلامت محیط وکار در بیمارستان health.kaums.ac.ir/UploadedFiles/Files/salamat_kar_9.doc‎Cached Similarدر حال حاضر حدود 756 بيمارستان در كشور ما با پرسنلي متفاوت وظيفه ارائه خدمات .... علاوه بر مواجهه با عوامل محيطي مواجهات شغلي متعدد پرسنل بيمارستاني با عوامل ... [PDF] ویرایش سوم کتاب حدود مواجهه شغلی eazphcp.tbzmed.ac.ir/uploads/.../Occupational-Exposure-Level-1391.pdf‎Similar8 دسامبر 2012 ... ﺣﺪود ﻣﺠﺎز. ﻣﻮاﺟﻬﻪ. ﺷﻐﻠﯽ. وﯾﺮاﯾﺶ ﺳﻮم ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺣﺮوف. اﻟﻔﺒﺎ. : .1. دﮐﺘﺮ ﻣﻌﺼﻮﻣﻪ اﺣﻤﺪي زاده، ﻋﻀﻮ ﻫﯿﺌﺖ ﻣﻤﺘﺤﻨﻪ و ارزﺷﯿﺎﺑﯽ رﺷﺘﻪ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﺣﺮﻓﻪ اي .2. دﮐﺘﺮ ﺣﺴﻦ اﺻﯿﻠﯿﺎن، اﺳﺘﺎدﯾﺎر ﮔﺮوه ...
نویسنده وبلاگ بازدید : 21 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: همه چیز در باره چشم + بیماریها
تمام اطلاعات در مورد اناتومی چشم و اطلاعات و بیماری های چشم و ........

خرید و دانلود محصول

1394/12/09
چشم , بیماری چشم , اناتومی چشم , همه چیز در باره چشم
نوع فایل : pdf,doc,ppt | تعداد فایل : 4 | منبع : فول |


لینک منبع :همه چیز در باره چشم + بیماریها


همه چيز در مورد چشم انسان - راسخون rasekhoon.net/article/.../همه%20چيز%20در%20مورد%20چشم%20انسان/‎Cached Similarشايد بتوان خشکي چشم را به عنوان شايع ترين ناراحتي چشم مطرح کرد. اين مشکل مي تواند به واسطه مصرف برخي داروها، پيري، بيماري يا بسياري عوامل ديگر بروز نمايد ... اطلاعات شگفت انگیز درباره چشم - پارسی طب fa.parsiteb.com/اطلاعات-شگفت-انگیز-درباره-چشم/‎Cached Similarبا این همه، هر چند وقت یک بار به چشم هایتان استراحت دهید. حواس ۱۲- بینایی چشم ها، با ارزش ترین حس برای شماست. لذا به خوبی از آنها مراقبت کنید و در حفظ سلامتی آنها ... همه چیز درباره سلام چشم تنبلی چشم و عینک مناسب - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/bymry-chshm.html‎Cached Similar27 ا کتبر 2015 ... ضعف چشم,درمان ضعف چشم,بیماری ضعف چشم,علت بیماری ضعف چشم,غذاهای تقویت کننده چشم,جلوگیری از ضعف چشم,تقویت چشم,عینک مناسب ... همه چیز درباره چشم‌های پر‌خون - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/336776/همه-چیز-درباره-چشم‌های-پر‌خون‎Cached Similarهمه چیز درباره چشم‌های پر‌خون. میزان دریافت ... وقتی که قرمزی داخل چشم کمرنگ است، خون درون رگ‌ها غلظت کمتری دارد. این حالت معمولاً صبح‌ها ... بیماری کبد فشار خون بالا همه چیز درباره ی چشم انسان - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز zofan.rozblog.com/tag/همه+چیز+درباره+ی+چشم+انسان‎Cached Similarدر اين شرايط پلک دچار خارش يا پوسته…,همه چیز درباره ی چشم انسان,زفان ... درمان انواع بیماری زنان ( اختلالات قاعدگی ، داروی زاچی، حاملگی، جلوگیری از حامگی، رحم و... .). همه چیز در مورد چشم سوم | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/tag/همه-چیز-در-مورد-چشم-سوم/‎Cached Similarآیا تابحال چیزی در مورد چشم سوم به گوشتان خورده است؟ آیا در رابطه با چشم سوم سوالاتی در ذهنتان دارید؟ در این مطلب قصد داریم به سوالات شما در رابطه با چشم سوم و ... همه چیز درباره خشکی چشم - ایران ناز www.irannaz.com/all-about-dry-eye.html‎Cached Similarچشم دو رنگ این خانم بازیگر جذاب همه را شوکه کرد (عکس) ... همه چیز درباره خشکی چشم ... خشکی چشم گاهی یک علامت بیماری سیتمیک مثل لوپوس، آرتریت روماتوئید، ... همه چیز درباره عفونت‌ چشم نوزاد - نی‌ نی‌ بان niniban.com/fa/news/83165/همه-چیز-درباره-عفونت‌-چشم-نوزاد‎Cached11 ژوئن 2016 ... اینجا می‌توانید با این بیماری‌ها آشنا شوید و نشانه‌های هشدار‌دهنده آنها را بشناسید. همه چیز درباره عفونت‌ چشم نوزاد. عفونت‌های چشم در نوزادی التهاب ملتحمه ... همه چیز در باره (ام-اس)بیماری خاموش - انجمن گفتگوی دنیای ام اس www.msworld.ir/forum/showthread.php?tid=7109‎Cached Similarممکن است حمله های عود کننده وجود داشته باشند و چشم دیگر معمولا درگیر یشود. به طور کلی میزان شیوع نوریت اپتیک در این بیماری 90% است و ... همه چیز درباره لوچ بودن چشم کودکان - بی باک نیـــوز | BibakNews www.bibaknews.com/699066/کودکان.html‎Cached1 روز پیش ... همه چیز درباره لوچ بودن چشم کودکان - لوچی چشم نوزاد مسئله ی نگران کننده برای ... با این وجود کودکانی که دارای سابقه این بیماری در خانواده خود هستند، ...
نویسنده وبلاگ بازدید : 83 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: تفسیر یک خواب :زیموند فروید

خرید و دانلود محصول

1394/12/09
تفسیر یک رویا , زیگموند فروید , تفسیر یک خواب فروید , فروید , زیموند , تفسیر خواب , تفسیر یک خواب , روانشناسی
نوع فایل : pdf | تعداد صفه : 18 |


لینک منبع :تفسیر یک خواب :زیموند فروید


دانلود کتاب ایرما: تفسیر یک خواب - کتابناک ketabnak.com/book/22522/ایرما-تفسیر-یک-خواب‎Cached Similarایرما: تفسیر یک خواب. نویسنده: زیگموند فروید. مترجم: حمید محرمیان معلم . حق تکثیر : مقاله - از فصلنامه ارغ‍ن‍ون‌، ش‌ ۲۱، (ب‍ه‍ار ۱۳۸۲): ص‌ ۲۲۵ - ۲۴۰. ○ برای آگاهی یافتن ... دانلود رایگان کتاب - دانلود کتابهای روانشناسی اثر زیگموند فروید yasbooks.com/News/print/238/‎Cached Similarدانلود رایگان کتابهای روانشناسی ، کتابهای اشتباهات لپی ، فروید و فرویدیسم ، موسی و یکتاپرستی ... تفسیر یک خواب, زیگموند فروید, روانشناسی, 673 KB, 18. کتاب تفسیر خواب اثر زیگموند فروید | فروشگاه اینترنتی دیجی کالا www.digikala.com/.../کتاب-تفسیر-خواب-اثر-زیگموند-فروید‎Cached Similarبیش از یک قرن پیش فروید با نوشتن این کتاب، برای تفسیر خواب و رویا، که ... نویسنده/نویسندگانزیگموند فروید; مترجمشیوا رویگریان; ناشرنشر مرکز; تعداد جلد1 ... تفسیر خواب فروید دانلود - لینک گردی unvan.ir/news/تفسیر-خواب-فروید-دانلود‎Cachedدانلود کتابهای روانشناسی اثر زیگموند فروید » دانلود کتابهای ... دانلود: تفسیر یک خواب: 358. دانلود کتاب تعبیر خواب فروید | دان آلفا. تعبیر خواب فروید. ... دانلود ... در مورد تفسیر خواب فروید :: تاملات اجتماعي :: حامد بخشي www.hbakhshi.com/index.php?module=pagesetter&func...‎Cached Similar16 ژانويه 2012 ... کتاب «تفسیر خواب» زیگموند فروید در بردارنده تلاش قابل توجه مولف در ... از نظر فروید، برای تحلیل رویا باید هر یک از موارد زیر را به تفصیل ... ایرما: تفسیر یک خواب - ایپاب فارسی www.epubfa.ir/?p=2105‎Cachedایرما : تفسیر یک خواب. نویسنده : زیگموند فروید. مترجم : حمید محرمیان معلم. استخراج و ساخت ایپاب : ایپابفا. این کتاب به درخواست یکی از کاربران عزیز در سایت ... دانلود مجموعه کامل کتاب های زیگموند فروید - سایت آموزشی سرنا serna.ir/post/192‎Cached Similarروانکاوی و تحریم زناشویی با محارم, زیگموند فروید, روانشناسی, 4.63 MB, دانلود. زندگی و ... تفسیر یک خواب, زیگموند فروید, روانشناسی, 673 KB, دانلود. تحقق آرزو ... كتابسراي اشجع - کتاب تفسیر خواب فروید - خرید آنلاین کتاب ... www.ashja.com/Fa/BooksInfo/?bid,7076/...تفسیر-خواب-فروید...‎Cached Similar Rating: 4.7 - 3 votes تفسیر خواب فروید, تعبیر خواب فروید , ناشر: مرکز , نويسنده: زیگموند فروید ... ثبت نام بسيار ساده و در يك مرحله از طريق كادر سمت راست اين صفحه انجام مي شود. تفسیر یک خواب | زیگموند فروید | دانلود - ایران رمان forum.iranroman.com/showthread.php?tid=67895‎Cachedارسال: #1. تفسیر یک خواب | زیگموند فروید | دانلود. تفسیر یک خواب زیگموند فروید روانشناسی 673 KB دانلود mara ... دانلود مجموعه کامل کتاب های زیگموند فروید - سایکولوژی شفا psycholoogy.blogfa.com/.../دانلود-مجموعه-کامل-کتاب-های-زیگموند-فروید‎Cachedسایکولوژی شفا - دانلود مجموعه کامل کتاب های زیگموند فروید - وبلاگ شخصی در زمینه روانشناسی و ... تفسیر یک خواب, زیگموند فروید, روانشناسی, 673 KB, دانلود.
نویسنده وبلاگ بازدید : 51 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: ایمنی تخریب ساختمان+فیلم
این فایل دانلودی شامل سه فیلم تخریب با حجم پایین و یک پاور پوینت و یک فایل ورد میباشد

و مناسب برای کسانی که میخواهند در مورد ایمنی تخریب ارائه داشته باشند و یا اطلاعاتی کسب کنند


وجود فیلم برای کسانی که میخواهند ارائه ای داشته باشند بسیار مفید است
خرید و دانلود محصول

1394/12/09
ایمنی تخریب ساختمان , ایمنی تخریب , فیلم تخریب , دانلود پاور پوینت ایمنی تخریب , بهداشت حرفه ای , ایمنی , ایمنی ساختمان و تخریب
نوع فایلها : ppt,doc,mpg | تعداد ویدیو : 3 |


لینک منبع :ایمنی تخریب ساختمان+فیلم


Images for ایمنی تخریب ساختمان+فیلم ایمنی تخریب ساختمان+فیلم pheyatabolfazlia.adnashop.ir/page-31407.html‎Cachedايمني در محيط كار - اصول ایمنی در تخریب ساختمان+تصاویر - آشنايي با اصول ايمني در محيط كار ... اصول ايمني دستگاههاي تزريق پلاستيك و دايكاست+فيلم حادثه. ایمنی تخریب ساختمان+فیلم - خرید فقط از فروشگاه javad60 fjavad60a.saharstore.ir/page-30775.html‎Cachedايمني در محيط كار - اصول ایمنی در تخریب ساختمان+تصاویر - آشنايي با اصول ايمني در محيط كار ... اصول ايمني دستگاههاي تزريق پلاستيك و دايكاست+فيلم حادثه. رعایت اصول ایمنی از نوع چینی در تخریب ساختمان - آپارات www.aparat.com/.../رعایت_اصول_ایمنی_از_نوع_چینی_در_تخریب_ساختمان‎Cached Similar19 ژوئن 2014 ... ایمنی درمحیط کار درحین تخریب ساختمان با چكش هیدرو لیكی یكی از ستون ... برای دیدن فیلم های بیشتر وكسب اطلاعات مفید در خصوص ایمنی در محیط ... ايمني در محيط كار - اصول ایمنی در تخریب ساختمان+تصاویر safety-esk.blogfa.com/post/22‎Cached Similarايمني در محيط كار - اصول ایمنی در تخریب ساختمان+تصاویر - آشنايي با اصول ايمني در محيط كار ... اصول ايمني دستگاههاي تزريق پلاستيك و دايكاست+فيلم حادثه. ايمني در محيط كار - ایمنی در کارگاه های ساختمانی safety-esk.blogfa.com/category/1‎Cached Similarتخريب ايمن ساختمان از نوع چيني+فيلم. تاريخ : پنجشنبه بیست و نهم خرداد ۱۳۹۳. گروه تخريب با استفاده بيل مكانيكي مجهز به چكش هيدروليكي در حال تخريب ساختمان ... ایمنی - فیلم: حادثه در هنگام تخریب ساختمان www.imeny.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=125... فیلم: حادثه در هنگام تخریب ساختمان. پایگاه اطلاعات ایمنی : درحین تخریب ساختمان با چكش هیدرو لیكی یكی از ستون های تخریب شده از سازه جدا نمی شود . گروه تخریب ... دانلود ایمنی تخریب ساختمان فیلم رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/ایمنی-تخریب-ساختمان-فیلم/‎Cached28 ژوئن 2016 ... ایمنی تخریب ساختمان فیلم در برابر زلزله برق و بهداشت بدن محیط کار ارتفاع هومورال جوشکاری مجسمه سردار اسعد زیست حرم حضرت زینب تخت ... رعایت اصول ایمنی این بار از نوع چینی در تخریب ساختمان - کلیپ گرام www.clipgram.net/.../رعایت%20اصول%20ایمنی%20این%20بار%20از%20نوع%20چینی...‎Cachedرعایت اصول ایمنی این بار از نوع چینی در تخریب ساختمان,آموزشی , ,تخریب ... فیلم آموزشی نمونه تدریس مشتق توابع معکوس مهندس امیر مسعودی استاد حسین احمدی ... مهندسی تخریب در ساختمان (شیوه صحیح تخریب ساختمان ها) | Civil808 ... civil808.com/article/ac/659‎Cached Similarدر صورتیکه در اکثر شهرهای پیشرفته دنیا علاوه بر مباحث ایمنی، تاثیرات ... قبل از مجوز شروع کار برای عملیات های تخریب ساختمان، بررسی های مهندسی .... لینک دانلود رایگان فیلم جلسات اول دوره های آنلاین آمادگی ورود به حرفه عمران ترم تابستان 95.
نویسنده وبلاگ بازدید : 42 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: فایل ترمیم سریال (NVRAM )گوشی هواوی g750-u10
فایل ترمیم سریال ( NVRAM )گوشی g750-u10 که بسیار کمیاب است.
عمدتاً بعد تبدیل این گوشی به مدل t00 برای آپدیت به اندروید 4.4.2 امکان پریدن سریال گوشی و پریدن آنتن بوجود می آید که به راحتی با داشتن این فایل می توانید آن را ریستور کنید.
خرید و دانلود محصول

1394/12/10
فایل nvram , فایل nvram گوشی g750-u10 , فایل imei , NVRAM , imei , g750-u10 , بکاپ سریال نامبر g750-u10 , backup Nvram g750-u10 , nvram برای g750-u10 , ترمیم سریال گوشی , فایل ترمیم سریال نامبر


لینک منبع :فایل ترمیم سریال (NVRAM )گوشی هواوی g750-u10


حل مشکل سريال h30-u10 با بکاپ nvram gwangaeto.rozblog.com/post/163‎Cachedدانلود فایل بکاپ nvram گوشی هواوی مدل g750-u10 ریستور با mtkdroid تست شده و ... فایل ترمیم سریال هواوی H30-U10 فایل nvram هواوی honor 3c برای حل مشکل . فروشگاه فایل فلش و آموزشی نایاب فایل ترمیم سریال g750-u10 afsharsoft.test.com/prod-271191-فایل+ترمیم+سریال+g750_u10.html‎Cached Similarفایل ترمیم سریال g750-u10. فایل NVram ترمیم سریال گوشی هواوی مدل g750-u10. مخصوص فلش تولز. آماده دانلود. اشتراک بگذارید: پرداخت اینترنتی - دانلود سریع ... فایل nvram هواوی g750-u10 - دانلود فایل و پروژه و تحقیق 7project.blogsky.com/1395/03/26/.../فایل-nvram-هواوی-g750-u10‎Cached15 ژوئن 2016 ... فایل nvram هواوی g750-u10 دانلود فایل بکاپ nvram گوشی هواوی مدل ... مشکل جهت ترمیم بیس باند و سریال nvram,huawei,g750-u10,g750,دانلود ... برچسب فایل nvram g750-u10 - فایل های لازم برای تعمیر موبایل و ... gsmrepair.blogsky.com/tag/فایل-nvram-g750-u10‎Cachedدانلود فایل بکاپ nvram گوشی هواوی مدل g750-u10. ریستور با mtkdroid. تست شده و بدون مشکل. جهت ترمیم بیس باند و سریال. هزینه دانلود فایل : 4500 تومان. دانلود فایل ترمیم سریال g750-u10 forum.p30world.com/showthread.php?t=716234‎Cachedhttp://landfile.ir/images/shop/img12817_kn_13941208-090623_.jpeg فایل بکاپ nvram برای ترمیم سریال گوشی هواوی مدل g750-u10 مخصوص ... فایل ترمیم سریال g750-u10 | مجموعه آموزشی و مشاوره‌ای دكتر حسابی edu-hesabi.ir/محصول-9319-فایل-ترمیم-سریال-g750-u10/‎Cached5 روز پیش ... فایل ترمیم سریال g750-u10. فایل ترمیم سریال g750-u10. فایل بکاپ nvram برای ترمیم سریال گوشی هواوی مدل g750-u10 مخصوص فلش تولز ... دانلود فایل ترمیم سریال (NVRAM )گوشی هواوی g750-u10 رایگان ... persianfiles.ir/فایل-ترمیم-سریال-nvram-گوشی-هواوی-g750-u10/‎Cached28 ژوئن 2016 ... فایل ترمیم سریال (NVRAM )گوشی هواوی g750-u10 صوتی شینا شیرانی گیر نیکو هیپو فلش تورنت هاست سخنرانی خانم الماسی موفقیت مو معدل ... فایل Nvram هواوی G750-U10 | فروشگاه فایل فلش نوین جی اس ام novin-gsm.ir/فایل-nvram-هواوی-g750-u10/‎Cached Similar15 جولای 2015 ... فایل Nvram هواوی G750-U10. huawei-g750-dual-sim-u10-گوشی-موبایل-هوآوی. از این فایل برای ترمیم سریال و بیسباند این مدل استفاده میشود. فایل nvram هواوی g750-u10 - فایل های لازم برای تعمیر موبایل و تبلت gsmrepair-bsky.nepton.top/page-492953.html‎Cachedفایل nvram هواوی g750-u10. دانلود فایل بکاپ nvram گوشی هواوی مدل g750-u10. ریستور با mtkdroid. تست شده و بدون مشکل. جهت ترمیم بیس باند و سریال. ترمیم سریال بایگانی - سیستم بازاریابی فایل های آریایی aryafiles.ir/tags/ترمیم-سریال/‎Cachedدانلود فایل بکاپ nvram گوشی هواوی مدل g750-u10 ریستور با mtkdroid تست شده و بدون مشکل جهت ترمیم بیس باند و سریال این فایل و تمامی فایل های موجود در این ...
نویسنده وبلاگ بازدید : 29 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش)
جزوه پرتو دکتر منظم
پاور تدریسی در کلاس
تعداد اسلاید 440

خرید و دانلود محصول

1394/12/09
جزوه دکتر منظم , جزوه پرتو دکتر منظم , دانلود جزوه بهداشت پرتو دکتر منظم , بهداشت حرفه ای , جزوه کامل پرتو دکتر منظم
نوع فایل : pdf,ppt | تعداد فایل : 2 | نوع فایل دانلودی : rar |


لینک منبع :جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش)


جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) - خرید اینترنتی با فروشگاه shandm fshandma.saharstore.ir/page-41693.html‎Cachedخلاصه پرتو های دکتر منظم دست نویس · » حدود مواجهات شغلی · » کتاب کاربرد فناوری ... جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) · » بیورافی فروید · » همه چیز در باره صرع(فول . دانلود جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/جزوه-پرتوها-دکتر-منظم-پاورهاش/‎Cached28 ژوئن 2016 ... جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) دینامیک مقاومت مصالح ریاضی مهندسی آمار کنترل خطی معادلات دیفرانسیل مکانیک خاک ترمودینامیک 2 پرتوهای ... Mr . Safety - جزوه پرتو دکتر منظم www.mrsafety.blogfa.com/post-62.aspx‎Cached SimilarMr . Safety - جزوه پرتو دکتر منظم - مهندسی بهداشت حرفه ای ، مهندسی ایمنی و ارگونومی کاربردی - Mr . Safety. جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) - پنج هزار فایل 5000file.ir/1394/12/09/جزوه-پرتوها-دکتر-منظم-پاورهاش/ 28 فوریه 2016 ... خانه / فایل های جدید / جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) ... جزوه پرتو دکتر منظمپاور تدریسی در کلاستعداد اسلاید ۴۴۰ قیمت : ۵۰۰۰ تومان لینک منبع. جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) | پارسا princedrb.zepo.ir/post/43115/جزوه-پرتوها-دکتر-منظم-(پاورهاش) 49000تومانخرید محصول. Share. » :: جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) جزوه پرتو دکتر منظم پاور تدریسی در کلاس تعداد اسلاید 440 خرید و دانلود محصول. 1394/12/09 ... جزوه پرتو دکتر منظم - انجمن بهداشت حرفه ای ایران www.occupationalhealth.ir/forum/showthread.php?tid=1246‎Cached Similarجزوه پرتو دکتر منظم نوع فایل:PDF تعداد صفحات:442 منبع:انجمن بهداشت حرفه ای ایران .pdf parto monazam.pdf (اندازه 8.18 MB / تعداد دانلود: 438). جزوه صدا دکتر گلمحمدی - فایلگاه filegah.ir/جزوه-صدا-دکتر-گلمحمدی/‎Cached21 ژوئن 2016 ... دکتر رستم گلمحمدی ... جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) ... و برداشت منظم و نامنظم با رابط کاربری آسان برای عموم کاربران رایانه و تلفن همراه بانکداری ... جزوه صدا دکتر گلمحمدی - اینجا یاب injayab.blogsky.com/1395/04/20/post-6170/‎Cached10 جولای 2016 ... جزوه صدا دکتر گلمحمدی. فایلگاه مطالب سایت ... جزوه صدا دکتر گلمحمدی ارزیابی صدا در محیط کار ... جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش). 1 دقیقه ago . فروشگاه کتب و نرم افزارهای مهندسی :: جزوه سم شناسی دکتر شاه طاهری frooshgahbozorg.shblog.ir/5/جزوه_سم_شناسی_دکتر_شاه_طاهری/ لینک دوستان. جزوه سم شناسی دکتر شاه طاهری. بازدید: 0. تاريخ : 1394/12/09. لینک محصول: http://keshtisazan.zepo.ir/post/43121/ ... جزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) ... دانلود مقاله ، کارآموزی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی project.hamvar.ir/page/9/‎Cachedجزوه پرتوها دکتر منظم (پاورهاش) جزوه پرتو دکتر منظمپاور تدریسی در کلاستعداد اسلاید 440 خرید و دانلود محصول 1394/12/09 [...] ادامه مطلب. تاریخ : ۰۳ / تیر / ۱۳۹۵ ...
نویسنده وبلاگ بازدید : 44 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: بیورافی فروید
فروید در ششم ماه مه 1856 در شهر فریبرگ متولد شد. پدرش 40 سال و مادرش (زن سوم پدر فروید) تنها 20 سال داشت. پدر سخت‌گیر و خودکامه بود. فروید هنگام بزرگسالی خصومت ، انزجار و خشم کودکی خود را نسبت به پدرش به خاطر می‌آورد. او نوشت که در سن 2 سالگی نسبت به پدرش احساس برتری می‌کرد. مادر فروید نسبت به فرزند اول خود احساس غرور می‌کرد و متقاعد شده بود که وی مرد بزرگی خواهد شد.

خرید و دانلود محصول

1394/12/09
زندگی نامه فروید , زیگموند فروید , روانشناسی , بیوگرافی زیگگموند فروید , بیوگرافی , فروید , دانلود زندگی نامه
نوع فایل : doc |


لینک منبع :بیورافی فروید


زیگموند فروید - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/زیگموند_فروید‎Cached Similarدر ایجاد روانکاوی و روش‌های بالینی برای روبرو شدن با علم آسیب‌شناسی روانی از طریق گفتگو بین بیمار و روانکاو فروید تکنیک‌هایی را مثل استفاده از تداعی آزاد ( به ... ‎۱ اوایل کودکی و تحصیل - ‎۲ شغل و ازدواج - ‎۳ توسعه روانکاوی - ‎۴ پیروان اولیه [۲۳]زندگینامه فروید - بیوگرافی آکا www.akairan.com/biography/daneshmandan1/ferved.html‎Cached Similarبیوگرافی - زندگینامه دانشمندان - زندگینامه فروید فروید پزشک و روا نشناس معروف اطریشی در سال 1856 در فرایبورگ اطریش به دنیا آمد. در سال 1881 به اخذ ... 10 واقعيت درباره زيگموند فرويد www.ravanyar.com/Psycologyworld/10factsfreud.asp‎Cached Similarزيگموند فرويد يکي از معروف‌ترين افراد در تاريخ روان‌شناسي است. با وجود که بسياري از ايده‌ها و نظريه‌هاي او مورد قبول اکثريت روان‌شناسان امروزي نيست، امّا نقش عمده او ... : زندگی زیگموند فروید - دانشنامه رشد daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page...فروید‎Cachedمقدمه. زیگموند فروید به عنوان بنیان‌گذار روانکاوی بیش از هر کس دیگری در تاریخچه روانشناسی هم مورد تحسین قرار گرفته است و هم به خاطر نظریه‌هایش به طرز ... چرا "زیگموند فروید" متهم به نگاه جنسیتی شد؟ +بیوگرافی - سیمرغ seemorgh.com/.../230364-چرا-زیگموند-فروید-متهم-به-نگاه-جنسیتی-شد؟-بیوگرافی/‎Cached Similar6 مه 2015 ... +بیوگرافی. زیگموند فروید (زادهٔ ۶ مه ۱۸۵۶- درگذشت ۲۳ سپتامبر ۱۹۳۹) عصب‌شناس و روان‌شناس اتریشی بود. فروید پایه‌گذار رشته روانکاوی است. روان شناسی - زندگی نامه زیگموند فروید gppnu.mihanblog.com/extrapage/35‎Cached Similarزیگموند فروید به عنوان بنیان‌گذار روانکاوی بیش از هر کس دیگری در تاریخچه روانشناسی هم مورد تحسین قرار گرفته است و هم به خاطر نظریه‌هایش به طرز بی‌رحمانه‌ای از او ... شرحی بر زندگینامه زیگموند فروید+ معرفی کتاب - طنین روان tanineravan.persianblog.ir/post/17‎Cachedشرحی بر زندگینامه زیگموند فروید+ معرفی کتاب. نویسنده: طنین روان - ۱۳٩٠/٩/۱۱. با تشکر از زحمات آقای امیر .ق. بیگلو بخاصر این مطلب ارزشمند. تشویق. همه کسانی ... Images for بیوگرافی فروید جملات زیبای زیگــمــوند فرویــد - حکیمانه jomalatziba.blogfa.com/cat-84.aspx‎Cached Similarزیگموند فروید. اگر كسی را دوست دارم باید به گونه ای، شایسته ی آن باشد. زیگموند فروید. مخالفت، به ناچار، دشمنی نیست، بلكه به عنوان بهانه ای برای دشمنی مورد سوء ... مدرسه اجتماعی - زندگی نامه زیگموند فروید www.social-school.blogfa.com/post-82.aspx‎Cachedتولد. فروید در ششم مه 1856 در فرای برگ ( که اکنون پریبور نام دارد)، دهکده ای در موراویا، که بعدها بخشی از پادشاهی اطریش/ مجارستان ( و اکنون جزو چکسلواکی است)، به ...
نویسنده وبلاگ بازدید : 32 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: همه چیز در باره صرع(فول منبع)
تحقیق کامل در مورد صرع همراه با پاور پوینت و ویدیو
خرید و دانلود محصول

1394/12/09
صرع , ویدیو صرع , صرع چیست , صرع ویدیو , بیماری صرع , درمان صرع , انواع صرع , دانلود صرع , دانلود پرژه صرع
نوع فایل : doc | نوع فایل دوم : ppt | تعداد فایل ها : 6 | تعداد ویدیو : 1 | تعداد پاور پوینت : 1 |


لینک منبع :همه چیز در باره صرع(فول منبع)


همه چیز در باره صرع(فول منبع) - فروشگاه اینترنتی mrsky - آدنا شاپ fmrskya.adnashop.ir/page-29938.html‎Cached28 فوریه 2016 ... 2000تومانخرید محصول. Share. » :: همه چیز در باره صرع(فول منبع) تحقیق کامل در مورد صرع همراه با پاور پوینت و ویدیو خرید و دانلود محصول. 1394/12/ ... دانلود همه چیز در باره صرع(فول منبع) رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/همه-چیز-در-باره-صرعفول-منبع/‎Cached28 ژوئن 2016 ... همه چیز در باره صرع(فول منبع) چی آرومه آنجاست برای فروش چیم یار عمر برندارم درباره تلگرام لینکهای تراکتور کیک چیزهایی هست که نمیدانی چیزنا ... همه چیز در باره صرع(فول منبع) - پنج هزار فایل 5000file.ir/1394/12/09/همه-چیز-در-باره-صرعفول-منبع/‎Cached28 فوریه 2016 ... خانه / فایل های جدید / همه چیز در باره صرع(فول منبع) ... تحقیق کامل در مورد صرع همراه با پاور پوینت و ویدیو قیمت : ۳۰۰۰ تومان لینک منبع. ۱۳۹۴-۱۲-۰۹. همه چیز درباره بیماری صرع - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/2014817192215.html‎Cached Similarهمه چیز درباره بیماری صرع بیماری صرع,انواع صرع,درمان,تشنج,علائم,بیماری صرع به انگلیسی,بیماری صرع در کودکان,بیماری صرع چیست,بیماری صرع + درمان ... همه چیز درباره بیماری صرع - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/387959/همه-چیز-درباره-بیماری-صرع‎Cached Similarهمه چیز درباره بیماری صرع ... در بیشتر موارد، مبتلایان به صرع در هر بار به نوع یکسانی از تشنج مبتلا می شوند، لذا علائم در هر دوره مشابه ..... منبع: رژیم درمانی نوین. اطلاعاتی کامل درباره بیماری صرع - اس ام اس های جدید سال 95 www.bisms.ir/full-information-about-epilepsy/‎Cachedخانه » پزشکی و سلامت » اطلاعاتی کامل درباره بیماری صرع ... صرع,همه چیز در مورد صرع,صرع واگیردار است,صرع و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان .... منبع:tebyan. net ... همه چیز در مورد بیماری صرع - تالاب www.talab.ir/health/prevention/epilepsy-seriously.html‎Cachedبشریت از هزاران سال پیش صرع را شناخته است اما اغلب درک غلطی از آن داشته و حتی تصور در اختیار داشتن شیطان و یا یک عذاب الهی را می کرده اند صرع، هم. دانلود مقاله ، کارآموزی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی project.hamvar.ir/page/9/‎Cachedهمه چیز در باره صرع(فول منبع) تحقیق کامل در مورد صرع همراه با پاور پوینت و ویدیو خرید و دانلود محصول 1394/12/09 [...] ادامه مطلب. تاریخ : ۰۳ / تیر / ۱۳۹۵ بازدید : 0 ... سرود های انقلاب - فایلگاه filegah.ir/سرود-های-انقلاب/‎Cached21 ژوئن 2016 ... همه چیز در باره صرع(فول منبع) ... کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار ... ویتامین B9 (اسید فولیک) - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=55011‎Cached Similar4 دسامبر 2007 ... پس باید هر روز در رژیم غذایی خود، مصرف منابع غذایی اسید فولیک را فراموش نکنیم. ... دارد و زنانی که داروهای خاصی را مصرف می کنند، مثل برخی از داروهای ضد صرع . ... چه خوب است که خداوند متعال این همه نعمت به ما داده و می توانیم با استفاده از ... ولی هرچه قدر توی سایت ها گشتم چیزی پیدا نکردم تا اینکه وارد سایتتون شدم.
نویسنده وبلاگ بازدید : 30 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: دانلود پروژه بازاريابي

چكيده

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید .... خرید و دانلود محصول

1394/12/09
دانلود , پروژه
صفحه : 19 | فهرست : دارد | منابع : دارد | فرمت : ورد |


لینک منبع :دانلود پروژه بازاريابي


دانلود رایگان مقاله بازاریابی شبکه ای - اقتصاد | پروژه ها www.prozheha.ir/9774/دانلود-رایگان-مقاله-بازاریابی-شبکه-ای‎Cached Similar«بازاریابی شبکه‌ای» در حقیقت مدلی برای بیزنس یا کسب و کار است برای فروش مستقیم کالا یا خدماتی با ایجاد نوعی درآمد برای افرادی که وارد این شبکه توزیع شده ... دانلود مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-مدیریت-بازاریابی-صنعتی‎Cached Similar16 سپتامبر 2015 ... دانلود آرشیو مقالات رشته مدیریت با فرمت word · دانلود آرشیو پاورپوینت های آموزشی رشته مدیریت ... دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی ... دانلود مقاله بازاریابی بین المللی - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-بازاریابی-بین-المللی‎Cached Similar21 مه 2015 ... عنوان مقاله : بازاریابی بین المللی. قالب بندی : Word. قیمت : رایگان. شرح مختصر : سال ۹۲ با همه فراز و فرودهایش به پایان رسید تا سرآغازی برای ... دانلود تحقیق و مقاله پیرامون بازاریابی آنلاین و اینترنتی - پروژه دات ... www.prozhe.com/تحقیق-مقاله-بازاریابی-اینترنت-آنلاین‎Cached Similar3 آوريل 2010 ... پیش بینی رابطه بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنشی در تصمیمات مربوط به فعالیتهای تجاری که ، در آنها بازاریابی و خرید و فروش بهم ... دانلود پروژه بازاريابي و بازارسازي زيره و زرشك | جزوه www.jozve.org/دانلود-پروژه-بازاريابي-و-بازارسازي-زي‎Cached Similarتوضیحات بیشتر در مورد دانلود پروژه بازاريابي و بازارسازي زيره و زرشك : چکیده. تحقيق‌ براي‌ افزايش‌ صادرات‌ غيرنفتي‌ كه‌ در كشور ما امري‌ الزامي‌است‌. دراين‌ مورد ... بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله بازاریابی marketingarticles.ir/‎Cached Similarبانک مقالات بازاریابی - در سایت بانک مقالات بازاریابی شما قادر خواهید بود به رایگان مقالات بازاریابی، فروش، توزیع، ارتباط با مشتری، مذاکره، تبلیغات و . دانلود پروژه های دانشجویی - مدیریت بازاریابی taut007.blogfa.com/tag/مدیریت-بازاریابی‎Cached Similarتبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،‌فرهنگی،‌اجتماعی و ... دانلود-رایگان-پایان-نامه-بازاریابی - دانلود پروژه project.fileyar.ir/tag-دانلود-رایگان-پایان-نامه-بازاریابی.aspx‎Cached Similarبلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-رایگان-پایان-نامه-بازاریابی' هستند. پروپوزال استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی. دانلود رایگان مقاله درباره نقش تبلیغات در بازاریابی‎ www.dlbartar.com/مقاله-درباره-نقش-تبلیغات-در-بازاریابی/‎Cached Similar9 ا کتبر 2015 ... مقاله ای از رشته اقتصاد و مدیریت درباره نقش تبلیغات در بازاریابی را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم. درک درست تبلیغات یا حتی آموزش ... پروژه بازاریابی و بخش بندی بازار :: دانلود پروژه filood.blog.ir/.../پروژه%20بازاریابی%20و%20بخش%20بندی%20بازار‎Cached1 روز پیش ... ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «پروژه بازاریابی و بخش بندی بازار» ثبت شده است - دانلود رایگان پروژه.
نویسنده وبلاگ بازدید : 404 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610-u20
--- خرید و دانلود محصول

1394/12/09
ریکاوری-ریکاوری کاستوم g610-u20 -ریکاوری cwmr - , g610-u20 , ریکاوری کاستوم , custom recovery g610-u20


لینک منبع :ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610-u20


آموزش نصب ریکاوری روی huawei g610\\\-u20 ffadaiyan-abaalfazla.adnashop.ir/.../آموزش+نصب+ریکاوری+روی+huawei+g610%5C%5C-u20.html‎Cachedریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610-u20. ريکاوري CWMR ( کاستوم ريکاوري) گوشی هواوی g610-u20 | ملت نت ...mellatnet.ir/. آموزش فلش ریکاوری TWRP بر روی گوشی هواوی - اندروید زوم androidzoom.ir/97771/flashing-twrp-recovery-huawei/‎Cached Similar11 نوامبر 2015 ... در این پست نحوه فلش یک کاستوم ریکاوری بسیار محبوب با نام TWRP را ... (Clock Work Mod (CWM و (TeamWin's Recovery Project (TWRP اشاره کرد. .... میخواستم اگه میشه یه ریکاوری برای گوشی Huawei g610-u20 معرفی کنید ... آموزش روت و نصب ریکاوری و کاستوم رام بر روی Huawei G610 ... forum.apktops.ir/thread3922.html‎Cached Similar22 آگوست 2014 ... آموزش نصب CWM-نصب و بازگردانی ریکاوری اصلی گوشی توسط برنامه Mobile ... البته معمولا این رام ها برای گوشی Huawei G610-u00 هست اما نگران نباشید آموزش نصب کاستوم رام های این مدل .... بالا نیامئن گوشی Huawei g610 u20. [ آموزش ] نصب ریکاوری CWM بر روی HUAWEI G610 [بایگانی] - سايت ... forum.mobilestan.net/archive/index.php/t-335994.html‎Cached Similarروی بیلد 952 و 953 فقط و فقط با فلش تولز میشه ریکاوری کاستوم نصب کرد که ... سلام دوستان گوشی من u-20- huawei ascend G610 هست .... من یه گوشی g610-u20 دارم اومدم ریکاوری رو برای گوشی نصب کردم تا رام کاستوم رو برای ... نحوه نصب کاستوم رام در تمام گوشیهای هواوی60 posts27 Sep 2014 [کاستوم رام] LeWa os5 برای Huawei G610-U003 posts22 Sep 2014 کاستوم رام زیبای miui v5 برای Huawei G61042 posts27 Aug 2014 [ آموزش ] آموزش نصب کاستوم رامهای مدل G610-U00 بر روی G610-u20 ...18 posts7 Aug 2014 ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610-u20 - فایلگاه filegah.ir/ریکاوری-cwmr-کاستوم-ریکاوری-گوشی-هواوی-g610-u20/‎Cached21 ژوئن 2016 ... ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610-u20. فایلگاه مطالب سایت ارسال دیدگاه 1 بازدید. » :: ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) ... ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610 u20 - قیمت ... https://selz.ir/.../11350209-ریکاوری-cwmr-کاستوم-ریکاوری-گوشی-هواوی‎Cachedریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610 u20 محدوده قیمت از 2200 تومان از فروشگاه اورانوس. دانلود ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610-u20 ... persianfiles.ir/ریکاوری-cwmr-کاستوم-ریکاوری-گوشی-هواوی-g610-u20/‎Cached28 ژوئن 2016 ... ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610-u20 اندروید پیام های تلگرام عکس فلش ایمیل cwmr cwmrc touch installer apk cwmars fallout ... آموزش نصب کاستوم رامهای مدل G610-U00 بر روی G610-u20 huaweig610.vcp.ir/.../1275332-آموزش-نصب-کاستوم-رامهای-مدل-G610-U00-بر-روی-G610-u20.html‎Cached Similar15 ژانويه 2015 ... آموزش نصب کاستوم رامهای مدل G610-U00 بر روی G610-u20 ... 4-ریکاوری CWM رو از اینجا دانلود کنید و به مموری کارد کپی کنید ... اگه میشه یه محبتی بکنید رام رسمی گوشی huawei g610-u00 build رو لینک دانلودش بزارید ممنون. آموزش تعمیر گوشی های آندرویدی که در حالت Bootloop گیر کرده اند ... www.overclockingheroes.com/forum/thread2411.html‎Cached Similarدر حال حاظر بهترین کاستوم ریکاوری ها CWM و TWRP هستند که بنده ریکاوری TWRP را پیشنهاد می کنم، توضیحات ..... گوشی huawei g610 u20 دارم ریکاوری گوشی هواوی - لینک گردی nimrang.ir/news/ریکاوری-گوشی-هواوی‎Cachedنصب آسان کاستوم ریکاوری TWPR در گوشی محبوب هوآوی اسند پی 6 با چند کلیک به وسیله برنامه ... ... ریکاوری CWMR (کاستوم ریکاوری) گوشی هواوی g610-u20.
نویسنده وبلاگ بازدید : 37 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: کتاب بوف کور از صادق هدایت
بوف کور از صادق هدایت
خرید و دانلود محصول

1394/12/09
دانلود کتاب بوف کور , صادق هدایت , بوف کور , دانلود کتاب
نوع فایل : pdf | تعداد صفحات : 92 |


لینک منبع :کتاب بوف کور از صادق هدایت


دانلود کتاب بوف کور صادق هدایت + زنده به گور + علویه خانم pdf (رایگان) sryco.ir/کتاب-بوف-کور-صادق-هدایت-زنده-به-گورعلوی/‎Cached28 مارس 2015 ... دانلود رایگان کتاب بوف کور صادق هدایت ,دانلود رایگان کتاب زنده به گور صادق هدایت pdf,خلاصه داستان بوف کور,دانلود رایگان کتاب علویه خانم هدایت ... بوف کور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بوف_کور‎Cached Similarبوف کور شناخته‌شده‌ترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از ... کتاب بوف کور تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه ... ‎۱ تاریخچه - ‎۲ خلاصهٔ داستان - ‎۳ شخصیت‌ها - ‎۴ جایگاه بوف کوردانلود کتاب بوف کور – صادق هدایت www.downloadha.com/1388/.../دانلود-کتاب-بوف-کور-–-صادق-هدایت/‎Cached Similarبوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ ۲۰ است. این رمان به سبک فراواقع‌ نوشته شده و تک‌گویی. دانلود کتاب بوف کور | کتابخانه اینترنتی بُرز borz.ir/دانلود-کتاب-بوف-کور/‎Cached Similarنویسنده : صادق هدایت. ناشر : www.irantarikh.com. زبان کتاب: پارسی. تعداد صفحه : ۹۲. قالب کتاب : PDF. حجم فایل : ۵۴۷ کیلوبایت. توضیحات : بوف کور مشهورترین ... دانلود کتاب كتاب بوف كور www.takbook.com/2057-story-irani/دانلود-کتاب-كتاب-بوف-كور/‎Cached Similarهمه ما میدانیم که با خواندن کتاب می شود دنیای بهتری اماساخت زندگی شلوغ امروزی کتاب خواندن را برای همه ما ... دانلود کتاب کتاب بوف کور ... نويسنده / مترجم : صادق هدايت. سایت سارا شعر - کتابخانه - بوف کور صادق هدایت برای دانلود sarapoem.persiangig.com/link7/bufekurdownload.htm‎Cached Similarبوف کور صادق هدایت. نام کتاب : بوف کور نویسنده : صادق هدایت تعداد صفحه : 53 قالب کتاب : PDF حجم فایل : 609 Kb. توضیحات : بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت ... دانلود کتاب بوف کور: نسخه ی دستنویس - کتابناک ketabnak.com/book/43230/بوف-کور-نسخه-ی-دستنویس?dlid...‎Cached Similarبوف کور» مهمترین اثر صادق هدایت است کتابی پر از نماد که از چنان عمق و محتوایی برخوردار است که با انواع مختلف تحلیلها قابل بررسی میباشد تا به حال نقدهای ... دانلود کتاب صوتی بوف کور - صادق هدایت - کتاب های صوتی audiolib.ir/8016-دانلود-کتاب-صوتی-بوف-کور-صادق-هدایت‎Cached Similar23 سپتامبر 2013 ... بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ ۲۰ است. این رمان به سبک فراواقع‌ نوشته شده و ... [PDF] بوف کور www.irantarikh.com/adab/bufkur.pdf‎Similarﺑﻮﻑ. ﮐﻮﺭ. ﺻﺎﺩﻕ ﻫﺪﺍ. ﺖﻳ. ﮥﻧﺴﺨ. ﭼﺎﭘﺨﺎﻧ. ﮥ. ﺳﭙﻬﺮ، ﺮﺍﻥ، ﻤﻦ. ﻣﺎﻩ. ۱۳۵۱. (. ﻣﱳ ﮐﺎﻣﻞ ﻭ ﺍﺻﻠﯽ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﻴﭻ ﮐﻢ ﻭ ﺯﻳﺎﺩ ﻭ ﺩﺳﺖ. )ﮐﺎﺭﯼ. ﺑﻪ. ﮐﻮﺷﺶﹺ. ﻴﺮﺣﺴﻴ ﺍﻣ. ﻦ ﺧﻨﺠ. ﯽ. ﻧﺸﺮ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﻴﮏ. : ﻭﺑﮕﺎﻩ. »ﺦﻳﺗﺎﺭ ﺮﺍﻥﻳﺍ«. دانلود کتاب رمان بوف کور - شاهکار صادق هدایت | پارس پی دی اف - دانلود ... pars-pdf.com/کتاب-دانلود-pdf-بوف-کور-صادق-هدایت/‎Cached Similar5 فوریه 2012 ... دانلود کتاب رمان بوف کور - شاهکار صادق هدایت ، داستان کامل و مشهور بوف کور بصورت فایل PDF تقدیم به همه علاقه مندان.
نویسنده وبلاگ بازدید : 47 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب
پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب / با این پروژه با دادن مقادیر اولیه ژنراتور میتوانید به راحتی ژنراتور خود را طراحی کنید . خرید و دانلود محصول

1394/12/09
پروژه , طراحی , ژنراتورهای , دوربالا , و , پایین , با , نرم , افراز


لینک منبع :پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب


پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب - فایلگاه filegah.ir/پروژه-طراحی-ژنراتورهای-دوربالا-و-پایی/‎Cached21 ژوئن 2016 ... پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب / با این پروژه با دادن مقادیر اولیه ژنراتور میتوانید به راحتی ژنراتور خود را طراحی کنید . طراحی بایگانی - فروش فایل file-niko.ir/tag/طراحی/‎Cachedپروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب / با این پروژه با دادن مقادیر اولیه ژنراتور میتوانید به راحتی ژنراتور خود را طراحی کنید . خرید و دانلود محصول. پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب | راز 101raz.ir/.../پروژه-طراحی-ژنراتورهای-دوربالا-و-پایین-با-نرم-افراز-متلب پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب / با این پروژه با دادن مقادیر اولیه ژنراتور میتوانید به راحتی ژنراتور خود را طراحی کنید . خرید و دانلود محصول. پروژه MATLAB پروژه متلب نخستین پایگاه فارسی نرم افزار بایگانی ... persianfiles.ir/.../پروژه-matlab-پروژه-متلب-نخستین-پایگاه-فارسی/‎Cachedبرچسب مطالب: پروژه MATLAB پروژه متلب نخستین پایگاه فارسی نرم افزار. img25551_bc_13941209- ... پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب ... دانلود پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب رایگان ... persianfiles.ir/پروژه-طراحی-ژنراتورهای-دوربالا-و-پایی/‎Cached28 ژوئن 2016 ... پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب دات کام توتاپ آمار هارپ کارآفرینی فیلادلفیا آماده افتر افکت رایگان آماری سایت لوگو ... File Buy--7 | بلوگل bloogle.ir/page-14916.html‎Cachedپروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب · بررسی مسائل ... طراحی و آنالیز المان محدود ژنراتور شار محوري مغناطیس دائم سرعت پایین توربین بادي انتشار کتاب «مبانی تاریخ هنر» در نمایشگاه کتاب - تفریحی tafrihy.net/.../99183-انتشار+کتاب+«مبانی+تاریخ+هنر»+در+نمایشگاه+کتاب 11 مه 2016 ... نتشار کتاب تاریخ نمایشگاه کتاب صادق هدایت پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب بررسی انتشار کتاب تاریخ مسائل ... تاریخ تولد زهراقریب - تفریحی tafrihy.net/index/view/83509-تاریخ+تولد+زهراقریب نتشار کتاب تاریخ نمایشگاه کتاب صادق هدایت پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب بررسی انتشار کتاب تاریخ مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ... File Buy--7 | برترین های نت - صفحه اصلی bmf7117.shiektarinha.ir/page-278335.html‎Cachedپروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب · بررسی مسائل ... طراحی و آنالیز المان محدود ژنراتور شار محوري مغناطیس دائم سرعت پایین توربین بادي کامپیوتر تکنولوژِی مدرن| نرم افزار | bmf7117.koperx.com/ نرم افزار ریاضی ششم ابتدایی ( اعداد اعشاری و کسرها ) کامپیوتر ... اسکریپت مطلب گذاری از بلاگفا ..... پروژه طراحی ژنراتورهای دوربالا و پایین با نرم افراز متلب
نویسنده وبلاگ بازدید : 38 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)
» :: بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن
ارگونومی (ergonomics) یا علم مهندسی فاکتورهای انسانی، علمی چند نظامه است که طیف وسیعی از علوم و ترفندهای فنی – بهداشتی را در برمی گیرد. ارگونومی جز بحث های ایمنی و بهداشت حرفه ای است که از تطابق هرچه بیشتر کار با کارگر سخن به میان می آورد. در حقیقت، به کمک الگوها، مدل ها، قوانین و توصیه های مهندسی فاکتورهای انسانی، می توان محیط سالم تری را مهیا ساخت و با کاهش آثار سوء عوامل زیان آور، تولید بیشتری را انتظار داشت، به بیان دیگر ارگونومی ضمن بررسی محیط، مشاغل و تجهیزات، نحوه ارتباط این فاکتورها را با انسان به عنوان کاربر سیستم، تجزیه و تحلیل می کند. به کمک یافته-های ارگونومیکی می توان شرایط نامطلوب و خطرناک را مورد شناسایی قرار داده و به دنبال آن، روش هایی جهت اصلاح و بهینه سازی آنها معرفی کرد.
خرید و دانلود محصول

1394/12/09
ارگونومی , ارگونومی معدن , برسی ارگونومی در معدن , بهداشت حرفه ای , ارگونومی در معادن , ایمنی صنعتی , بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن , بهداشت حرفه ای در معدن
نوع فایل : پاور پوینت | تعداد اسلاید : 30 |


لینک منبع :بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن


بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن - فایلگاه filegah.ir/بررسی-مسائل-ارگونومی-و-بهداشت-حرفه-ای-د/‎Cached21 ژوئن 2016 ... •ارگونومی (ergonomics) یا علم مهندسی فاکتورهای انسانی، علمی چند نظامه است که طیف وسیعی از علوم و ترفندهای فنی – بهداشتی را در برمی گیرد. بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن | هزاره نوین - ZEPO 1000rehe-novin.zepo.ir/.../بررسی-مسائل-ارگونومی-و-بهداشت-حرفه-ای-در-معدن بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن. •ارگونومی (ergonomics) یا علم مهندسی فاکتورهای انسانی، علمی چند نظامه است که طیف وسیعی از علوم و ترفندهای فنی ... دانلود بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن رایگان - پرشین ... persianfiles.ir/بررسی-مسائل-ارگونومی-و-بهداشت-حرفه-ای-د/‎Cached28 ژوئن 2016 ... بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن خودرو گوشی لیفان 820 دامنه دنا جک s5 گلکسی اس 7 x50 رنو کپچر ریاضیات زناشویی الغرام ... بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن بایگانی - پرشین ... persianfiles.ir/tag/بررسی-مسائل-ارگونومی-و-بهداشت-حرفه-ای-د/‎Cachedبرچسب مطالب: بررسی مسائل ارگونومی و بهداشت حرفه ای در معدن. img24265_zd_13941209-115901_. محصولات دانلودی. توسط administrator ژوئن 28 , 2016 ... مقاله بررسی مسائل ایمنی و بهداشت حرفه ای bankmaghale.ir/مقاله-بررسی-مسائل-ایمنی-و-بهداشت-حرفه-ا/‎Cached Similarمقاله بررسی مسائل ایمنی و بهداشت حرفه ای مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل .... تحقیق و بررسی عوامل فیزیکی نظیر صدا، ایمنی معدن، ایمنی ساختمان، آتش نشانی، ... ۳- عوامل ارگونومیک زیان آور مانند وضعیت نامطلوب بدنی در هنگام کار، وارد شدن ... گزارش کارآموزی بررسی مسائل ایمنی و بهداشت حرفه ای در ایران خودرو farafile.ir/.../گزارش-کارآموزی-بررسی-مسائل-ایمنی-و-بهداشت-حرفه-ای-در-ایران-خودرو‎Cached Similarگزارش کارآموزی بررسی مسائل ایمنی و بهداشت حرفه ای در شرکت ایران خودرو ، در قالب فایل word و در حجم 321 صفحه. مقدمه: به منظور ... تحقيق و بررسي عوامل فيزيكي نظير صدا، ايمني معدن، ايمني ساختمان، آتش نشاني، مكانيك .... اصول ارگونومی در صنعت. دانلود گزارش كارورزی رشته بهداشت حرفه ای با عنوان بررسی مسائل ... proje202020.rozblog.com/.../دانلود-گزارش-كارورزی-رشته-بهداشت-حرفه-ای-با-عنوان-بررسی-مسائل-ایمنی-و-بهداشت-حرف.html‎Cached10 جولای 2016 ... تحقیق و بررسی عوامل فیزیكی نظیر صدا، ایمنی معدن، ایمنی ساختمان، آتش نشانی، ... 3- عوامل ارگونومیك زیان آور مانند وضعیت نامطلوب بدنی در هنگام كار، وارد شدن ... گزارش کارورزی بررسی مسائل ایمنی و بهداشت حرفه ای کارخانه شوگا . گزارش کارآموزی بررسي مسائل بهداشت حرفه اي در كارخانه ... - بازدید امروز ketabsabz.test.com/prod-553509-گزارش+کارآموزی+بررسي+مسائل+بهداشت+حرفه+اي+در+كارخانه+داروپخش.html‎Cachedگزارش کارآموزی بررسي مسائل بهداشت حرفه اي در كارخانه داروپخش ... بهداشت حرفه ای و حفاظت صنعتی در صنایع داروسازی از اهمیت بسزایی برخوردار .... ارگونومی ۸۱ گزارش كارآموزی بررسی مسائل بهداشت حرفه ای در كارخانه داروپخش و ... filedar.cero.ir/product-324423-گزارش-كارآموزي-بررسي-مسائل-بهداشت-حرفه-اي-در-كارخ.aspx‎Cachedگزارش كارآموزی بررسی مسائل بهداشت حرفه ای در كارخانه داروپخش و راهكارهای آن ( ارگونومی). مقدمه: انسان از آغاز آفرینش به منظور استمرار حیات، به كار و كوشش مجبور بوده و ... گزارش کارآموزی بررسی مسائل بهداشت حرفه ای در کارخانه دارو پخش و ... bankmaghaleh.ir/گزارش-كارآموزي-بررسي-مسائل-بهداشت-حرف/‎Cachedتحقیق حاضر به بررسی گزارش کارآموزی بررسی مسائل بهداشت حرفه ای در کارخانه دارو ... و یا مصنوعی بوده و دارای منشاء گیاهی، حیوانی و یا سنتتیک ( معدنی یا آلی) باشند. ... واژه های کلیدی: بهداشت حرفه ای، صدا، روشنایی، شرایط جوی، ایمنی، ارگونومی ...
نویسنده وبلاگ بازدید : 16 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

قیمتگذاری محصولات صنعتی به روش حسابداری و جلوگیری از عملکرد قیمتهای اقتصادی بر تحولات تولیدی و اصتقادی کشور، اثرات منفی و ویرانگر مهم و بنیادی خواهد داشت. در این قسمت، برخی اثرات و پیامدهای مهم و مخرب قیمتگذاری بیان خواهد شد. جلوگیری از علامت دهی قیمتهای اقتصادی چون در تعیین قیمتهای حسابداری، وضعیت تقاضا نسبت به عرضه مورد توجه قرار نمی&zwnj;گیرد، قیمتهای تعیین شده علامتی را در زمینه میزان کسری یا فزونی تقاضا نسبت به عرضه در بر ندارد. در چنین شرایطی، قیمتهای اعلام شده نمی&zwnj;تواند سرمایه گذاران و منابع اقتضادی را به طرف تولید کالاهای مورد نیاز هدایت نماید. در چنین حالتی، فعالیتهای تولیدی مورد نیاز کشور باید توسط یک دستگاه اداری تعیین و اعلام شود و با اعظای امتیازاتی نظیر ارز دولتی یا پرداخت سوبسید مستقیم، سرمایه گذاران و امکانات اقتصادی را به سمت تولید کالاهای مورد نیاز که با روشهای ادا …

مطلب دانلود مقاله پیامدهای اعمال قیمتهای حسابداری برای محصولات صنعتی از سایت فایل فوری


لینک منبع و پست :دانلود مقاله پیامدهای اعمال قیمتهای حسابداری برای محصولات صنعتی
http://filefori.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%84-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 36 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)


لینک منبع :نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم


نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم - فایل طلا filetala.ir/?p=53906‎Cached8 ژوئن 2016 ... صفحه اصلی نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم ... بررسي نقش دولت در زمينه سازي توسعه فن آوري اطلاعاتي با مطالعه موردي · دانلود پایان ... نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم - فایل طلا filetala.ir/?p=100850‎Cached10 ژوئن 2016 ... صفحه اصلی نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم ... دانلود پایان نامه بررسي ميزان رضايت مندي خانواده هاي شاهد از مجتمع نشيني · بعدی ... نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم | بسته سلامت - کمپ ایران teb.campiran.ir/محصول-5218-نقش-آموزش-و-پرورش-در-جهت-ايجاد-خا/‎Cached16 ژوئن 2016 ... تبلیغات · صفحه اصلی مقالات نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم ... موتورهای جستجو. تصویر آگهی. ایمیل*. جهت ارتباط علاقمندان با شما ... نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم | بسته سلامت - کمپ ایران teb.campiran.ir/محصول-2179-نقش-آموزش-و-پرورش-در-جهت-ايجاد-خا/‎Cached16 ژوئن 2016 ... تبلیغات · صفحه اصلی مقالات نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم ... سری آموزش های طراحی وب سایت به زبان فارسی-از صفر تا 100. نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم - فایلدونی تکرام takrom.ir/?p=39708‎Cached24 مه 2016 ... صفحه اصلی نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم ... با فرمت WORD · دانلود روش تحقیق بررسي نقش بيمه عمر و پس انداز در چرخة اقتصادي ... نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم - فایلدونی تکرام takrom.ir/?p=13355‎Cached24 مه 2016 ... ... APPLICATIONS /Elasticity صفحه431 · ابزارهای مالی در بازار سرمایه. GMT+2 02: 17. صفحه اصلی نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم ... نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم - فور فایل 4file.host/نقش-آموزش-و-پرورش-در-جهت-ايجاد-خانواده/‎Cached8 ژوئن 2016 ... نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم ... قبلی پایان نامه مدیریت آموزشی · بعدی پروژه مالی دانشگاههاي علوم پزشكي (به صورت فرضي) ... نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم - فایل فوریفایل فوری filefori.ir/نقش-آموزش-و-پرورش-در-جهت-ايجاد-خانواده/‎Cachedنقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم. خانه » دسته‌بندی نشده » نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم. ۱۵ تیر ... نقش آموزش و پرورش در جهت ایجاد خانواده‌ای منسجم - رزفایل rozfile.blogsky.com/.../نقش-آموزش-و-پرورش-در-جهت-ایجاد-خانواده‌ای-منسجم‎Cachedتوسعه کشاورزی به طور مشخص یکی از ویژگیهای مهم فعالیت های توسعه ای درسرار جهان است که ازسوی کارشناسان ودولت ها همیشه مد نظر قرار می گیرد ، وتوجه به شمار مردمی ... نقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم - 7y7 7y7.ir/173167+نقش-آموزش-و-پرورش-در-جهت-ايجاد-خانواده‎Cachedنقش آموزش و پرورش در جهت ايجاد خانواده‌اي منسجم. This entry was posted in and tagged نقش آموزش و پرورش در جهت ایجاد خانواده‌ای منسجم.
نویسنده وبلاگ بازدید : 41 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)


لینک منبع :پروژه کارورزی کودکان استثنایی


پروژه کارورزی کودکان استثنایی - مهتاب فایل mahtabfile.ir/?p=3605‎Cachedپروژه کارورزی کودکان استثنایی. توسط : adminدر: می 30, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ... پایان نامه باورهای فطری ازدیدگاه فلاسفه ومتکلمین اسلامی · بعدی ... پروژه کارورزی کودکان استثنایی - فایلدونی تکرام takrom.ir/?p=13981‎Cached24 مه 2016 ... ... کورل یا وکتور آیت الکرسی. GMT+2 08:53. صفحه اصلی پروژه کارورزی کودکان استثنایی ... دانلود پایان نامه ارتباط سینما و گرافیک · بعدی ... روانشناسی کودکان استثنائی - بانک مقالات فارسی papersky.ir/download/tag/روانشناسی-کودکان-استثنائی/‎Cachedدانلود بانک مقالات فارسی مقاله پایان نامه پروژه پرسشنامه کارآموزی و... روانشناسی کودکان استثنائی - گزارش کارورزی دبستان استثنائی قدس خلاصه ای از توضیحات پروژه کارورزی کودکان استثنایی | مهندسی کامپیوتر cmpeng.ir/?p=99003‎Cachedپروژه کارورزی کودکان استثنایی. توسط : adminدر: ژوئن 10, 2016 در: بدون دیدگاه ... دانلود متن کامل پایان نامه رشته حقوق با موضوع اخلاق و حقوق پزشکی · بعدی ... پروژه کارورزی کودکان استثنایی - 30570 www.30570.ir/pro-25724/پروژه-کارورزی-کودکان-استثنایی پروژه کارورزی کودکان استثنایی. Tweet · Pin It. Tags:پایان نامه, پروژه آمار, تحقیق, مقاله. Related Posts. آموزش نرم افزار HYSYS (تصویری،فارسی). نوامبر 28, 2015. پروژه کارورزی کودکان استثنایی - فایل طلا filetala.ir/?p=41192‎Cached8 ژوئن 2016 ... ... حلقه بی نهایت اعداد با زبان سی شارپ · نرم افزار حل مکعب روبیک برای کامپیوتر. GMT+2 09:06. صفحه اصلی پروژه کارورزی کودکان استثنایی ... پروژه کارورزی کودکان استثنایی | مجله آنلاین کولدرینک | Cold Drink ... colddrink.ir/1394/01/subject_14763/‎Cachedپروژه کارورزی کودکان استثنایی. نشرشده توسط:محسن ... برچسب زده شده با :(پروژه استثنایی عینک گوگل برای کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم وکالت+کارورزی ... پروژه کارورزی کودکان استثنایی - آگاه شاپ sibseda.ir/product/186786‎Cachedپروژه کارورزی کودکان استثنایی. اشتراک بگذارید: خرید محصول. قیمت (تومان) : 1500. این پروژه ها شامل تملک املاک واقع در مسیر خطوط مترو تا سقف 3000 میلیارد ... پروژه کارورزی کودکان استثنایی | کمپ ایران campiran.ir/محصول-9909-پروژه-کارورزی-کودکان-استثنایی/‎Cachedمدل لباس · صفحه اصلی اخبار پروژه کارورزی کودکان استثنایی ... مقاله بررسي اثر مخرب سرب بر ريزساختار چدن داكتيل و روشهاي خنثي سازي آن · محسن یوسفیتیر ۲۳, ... پروژه کارورزی کودکان استثنایی - منابع آزاد free.campiran.ir/محصول-667-پروژه-کارورزی-کودکان-استثنایی/‎Cachedپروژه کارورزی کودکان استثنایی. توسط mohsenjoseph · ژوئن 27, 2016. پروژه کارورزی کودکان استثنایی. دانلود فایل. انتشار. مطالب جذابی که ممکن است علاقه داشته ...
نویسنده وبلاگ بازدید : 53 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)


لینک منبع :روش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت تحصيلي دانش آموزان پايه اول دبيرستان دخترانه تقوي شهرستان هرسين


روش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت ... campiran.ir/p-887-روش-تحقيق-در-علوم-تربيتي-بررسي-تاثير-م/‎Cachedصفحه اصلی اخبار روش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت تحصيلي دانش آموزان پايه اول دبيرستان دخترانه تقوي شهرستان هرسين ... روش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت ... cmpeng.ir/?p=119034‎Cached11 ژوئن 2016 ... روش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت تحصيلي دانش آموزان پايه اول دبيرستان دخترانه تقوي شهرستان هرسين. روش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت ... khorashadi.ir/محصول-5581-روش-تحقيق-در-علوم-تربيتي-بررسي-ت/‎Cached7 جولای 2016 ... روش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت تحصيلي دانش آموزان پايه اول دبيرستان دخترانه تقوي شهرستان هرسين ... روش تحقیق در علوم تربیتی بررسی تاثیر محیط خانوادگی بر افت ... nikfike.blogsky.com/.../روش-تحقیق-در-علوم-تربیتی-بررسی-تاثیر-محیط-خانوادگی-بر-افت-تحصیلی-دانش-آموزان-پایه-اول-دبیرستان-دخترا...‎Cachedاختصاصی از نیک فایل روش تحقیق در علوم تربیتی بررسی تاثیر محیط خانوادگی بر افت تحصیلی دانش آموزان پایه اول دبیرستان دخترانه تقوی شهرستان هرسین ... روش تحقیق در علوم تربیتی بررسی تاثیر محیط خانوادگی بر افت ... takrom.com/?p=110769‎Cached19 ژوئن 2016 ... روش تحقیق در علوم تربیتی بررسی تاثیر محیط خانوادگی بر افت تحصیلی دانش آموزان پایه اول دبیرستان دخترانه تقوی شهرستان هرسین. روش تحقیق در علوم تربیتی بررسی تاثیر محیط خانوادگی بر افت ... colddrink.ir/subject_11192/ روش تحقیق در علوم تربیتی بررسی تاثیر محیط خانوادگی بر افت تحصیلی دانش آموزان پایه اول دبیرستان دخترانه تقوی شهرستان هرسین. نشرشده توسط:محسن ... آگاه شاپ sibseda.ir/products/p/6189‎Cachedروش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت تحصيلي دانش آموزان پايه اول دبيرستان دخترانه تقوي شهرستان هرسين. قیمت (تومان): 3000 ... مقالات تحقیقی - بررسی رابطه افت تحصیلی دانش اموزان دختر دوره های ... gavrki.blogfa.com/post-72.aspx‎Cached Similarبررسی رابطه افت تحصیلی دانش اموزان دختر دوره های راهنمایی ومتوسطه بخش اول ... (با تاکید بردختران دانش اموز دوره راهنمایی ومتوسطه شهرستان بوکان – استان ... هدف اصلی این طرح تعیین شیوع افت تحصیلی دختران از نظر وضعیت خانواده با ابعاد ... جامعه آماری این پژوهش را دانش آموزان دختر 12-19 ساله راهنمایی و دبیرستان های ... روش پژوهش. تعلیم و تربیت و علوم انسانی - پيشرفت تحصيلي tayeb1354.blogfa.com/post-4.aspx‎Cached Similarكلمات كليدي: پيشرفت تحصيلي ، افت تحصيلي ، عوامل افت تحصيلي ، راهكارها .... شناخت و بررسي انواع افت تحصيلي و تحقيق در زمينه علل بوجود آورنده آنها مي تواند اطلاعات ... برنامه اول مبلغ 350 ميليارد ريال بر اثر تكرار پايه به جامعه زيان وارد مي شود. ... عوامل خانوادگي : عواملي خارج از مدرسه هستند كه بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان ... تحقیق در مورد انقلاب مشروطه | کوثر kousar.xyz/?p=38964‎Cached30 ژوئن 2016 ... روش تحقيق در علوم تربيتي بررسي تاثير محيط خانوادگي بر افت تحصيلي دانش آموزان پايه اول دبيرستان دخترانه تقوي شهرستان هرسين · بعدی ...
نویسنده وبلاگ بازدید : 28 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)


لینک منبع :چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم


چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... cmpeng.ir/?p=47021‎Cachedچگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم. توسط : adminدر: ژوئن 08, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... takrom.ir/?p=182230‎Cachedچگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم. توسط : adminدر: ژوئن 09, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... free.campiran.ir/محصول-198-چگونه-ميتوانم-توان-روانخواني-د/‎Cachedچگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم. توسط mohsenjoseph · ژوئن 21, 2016. چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... campiran.ir/p-913-چگونه-ميتوانم-توان-روانخواني-درس-فار/‎Cachedچگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم. میثم شکوری تیر ۰۲, ۱۳۹۵ 0. چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... gonapa.xyz/?p=52721‎Cachedچگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم. توسط : adminدر: ژوئن 22, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... mahtabfile.ir/?p=143455‎Cached8 ژوئن 2016 ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... فایل فلش فارسی samsung Galaxy Ace Nxt (Dual Sim) SM-G313H ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... sibseda.ir/product/185837‎Cachedچگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه توان موشکی کشور را یکی از بزارهای مهم ارتقا توان دفاعی ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم ... maghaleyab.xyz/محصول-341-چگونه-ميتوانم-توان-روانخواني-د/‎Cached28 ژوئن 2016 ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم. ارسال توسط: mohsenjoseph تاریخ ارسال: ژوئن 28, 2016 در: محصول | دیدگاه : ... چگونه میتوانم توان روانخوانی درس فارسی پایه دوم راهنمایی را افزایش دهم colddrink.ir/1394/03/artical_89870/‎Cachedچگونه میتوانم توان روانخوانی درس فارسی پایه دوم راهنمایی را افزایش دهم. نشرشده توسط:محسن ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ نظری بدهید. چگونه. دریافت‌فایل ... چگونه میتوانم توان روانخوانی درس فارسی پایه دوم راهنمایی را افزایش دهم ... hamifile.blogsky.com/.../چگونه-میتوانم-توان-روانخوانی-درس-فارسی-پایه-دوم-راهنمایی-را-افزایش-دهم‎Cachedچگونه میتوانم توان روانخوانی درس فارسی پایه دوم راهنمایی را افزایش دهم. اختصاصی از حامی ... چگونه ميتوانم توان روانخواني درس فارسي پايه دوم راهنمايي را افزايش دهم.
نویسنده وبلاگ بازدید : 23 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)


لینک منبع :جايگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياد دهي و يادگيري


مقاله نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگیری www.civilica.com/Paper-RCETES01-RCETES01_017=نقش-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-فرآیند-یاددهی-و-یادگیری.html‎Cachedمقاله نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگیری, در همایش منطقه ای جایگاه تکنولوژی آموزشی در نظام تعلیم و تربیت (Regional Conference on ... مقاله جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاد دهی و یاد گیری www.civilica.com/Paper-RCETES01-RCETES01_008=جایگاه-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-فرایند-یاد-دهی-و-یاد-گیری.html‎Cachedمقاله جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاد دهی و یاد گیری, در همایش منطقه ... ها در تمامی مراحل یاددهی ، یادگیری به عنوان یک اصل اساسی تلقی شده و ظهور فناوری ... [PDF] ﺑﺎ و ارﺗﺒﺎﻃﺎت اﻃﻼﻋﺎت ﻫﺎي آوري ﻓﻦ راﺑﻄﻪ ﻣﯿﺰان اﺳﺘﻔﺎده از د www.ensani.ir/storage/Files/20130914144008-9553-47.pdf‎Cached14 سپتامبر 2013 ... اﻃﻼﻋﺎت. و ارﺗﺒﺎﻃﺎت. ﺑﺎ. ﻋﻤﻠﮑﺮد. دﺑﯿﺮان در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﯾﺎددﻫﯽ و ﯾﺎدﮔﯿﺮي. اﺻﻐﺮ ﺷﺮﯾﻔﯽ. *. 1. اﻣﯿﺮﺣﺴﯿﻦ ﻣﺤﻤﺪداودي ..... ﻧﻘـﺶ. ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ. دﯾﺠﯿﺘﺎﻟﯽ. رزﻧﺖ. در. ﺗﺄﻣﯿﻦ. ﻧﯿﺎزﻫﺎي. اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ. و. ﻫﻢ. ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻌﯿﯿﻦ. ﻣﯿﺰان. اﺳﺘﻔﺎده. اﻋﻀﺎي. ﻫﯿـﺄت. ﻋﻠﻤﯽ ...... ﺟﺎﯾﮕﺎه ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃـﺎت در. اوﻗـﺎت. ﻓﺮاﻏﺖ داﻧﺶ. تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر اثر بخشی آموزش www.modiryar.com/index.../5782-1392-11-06-12-06-02.html‎Cached Similar26 ژانويه 2014 ... فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) وسیله ای برای ذخیره سازی، پردازش و ارائه ... منظور ارتقای کیفیت روشهای یاددهی- یادگیری مورد توجه خاصی قرار گرفته است. ..... فناوری، نقش مهمی را در ترغیب اثربخشی هر دو فرآیند یادگیری- آموزشی و ... فناوری جدید و نقش آن در فرایند یاد دهی یاد گیری - ن والقلم و ما یسطرون babolkenar.blogsky.com/1386/06/02/post-7/‎Cached Similarبه اینترنت پرداخته شد که اینترنت چه نقشی می تواند در فرایند یاد دهی و یاد گیری داشته باشد ، خانواده ها چه .... نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری دانش آ موزان تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان یادگیری، بهبود فرایند ... www2.atfmag.info/1391/12/20/ict-effect/‎Cached Similar10 مارس 2013 ... تأثیر و میزان اهمیت سواد اطلاعاتی در فرایند زندگی اجتماعی، بسته به سطح ..... ن‍ق‍ش‌ ف‍ن‍اوری‌ اطلاع‍ات‌ و ارت‍ب‍اطات‌ (ICT) در ب‍ه‍ب‍ودف‍رآیند‍ ی‍ادده‍ی‌ ی‍ادگ‍ی‍ری‌ ... [PDF] رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی روﺷﻬﺎی ﮐﺎرﺑﺮد ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت در ﻓﺮاﻳﻨﺪ ﻳﺎددﻫ - Sid www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/66313872601.pdf‎Cached Similarﮐﻠﻴ واژه ﻫﺎ: ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت، آﻣﻮزش و ﭘﺮورش، ﺗﻌﻠﻴﻢ و ﺗﺮﺑﻴﺖ، ﻳﺎددﻫﯽ، ﻳﺎدﮔﻴﺮی،. ﻧﻮآوری آﻣﻮزﺷﯽ، ... ﺭﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﺭﻭﺵ ﻫﺎی ﻛﺎﺭﺑﺮﺩ ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻳﺎﺩﺩﻫﯽ - ﻳﺎﺩﮔﻴﺮی ﻣﺪﺍﺭﺱ. 11. ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺑﺮﺍی ... جايگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياد دهي و يادگيري - فایل طلا filetala.ir/?p=31358‎Cached7 ژوئن 2016 ... جايگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياد دهي و يادگيري ... پروژه آمار و مدلسازی دوم دبیرستان با موضوع تاثیر موسیقی بر یادگیری · پروژه كار ... نگاهی به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی- یادگیری با ... profdoc.um.ac.ir/paper-abstract-1034948.html‎Cached Similar29 مه 2013 ... امروز نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT) در فرایند یاددهی-یادگیری، به ویژه خلق محیط های یادگیری تعاملی و سازنده اهمیت بسیاری یافته است. جايگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياد دهي و يادگيري – مجمع قبا m-quba.ir/?p=43924‎Cached17 ژوئن 2016 ... جايگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياد دهي و يادگيري. ارسال توسط: mohsenjoseph تاریخ ارسال: ژوئن 17, 2016 در: تست | دیدگاه : 0 ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,130
  • بازدید کلی : 13,336